Sunday, January 29, 2012

penyeri kehidupan

ohhh mak ngaiii ni apahal dua ekor nyamuk main kejar kejar depan aku ni hah ?? sekarang musim mengawan ke hape ?? hahahha...eyh kau tengah tengok AJL ke ?? aku tengok kejap jee , terus lari naik atas...bosan pulak -.-


kau tengok kiki buat muka merajuk dia....kunun comel gilaa lah tuu ?? ni kes petang tadi , aku nampak dia duduk tepi mama sambil buat muka merayu nak makan kerepek yang mama makan...ohhh kiki if you want, just say "mama kiki nak kerepek jugak " hahahah ohh mmm jay tekeluar eardrum aku kang hahhaa...

kiki sekarang dah menadanada sangat , dah tak reti jalan balik rumah...yang dia tau , bila lapar balik rumah buat muka kesian...malam semalam dia tak balik , so aku dengan kejam nya dukung baby tua ni humban dalam sangkar...yeahhh mimpi lah kau kiki nak pegi jenjalan pesta sana sini...

kau tau bila aku dah kurung dia dalam sangkar tuu , aku letak lah makana...ewahh kemain sombong kiki ni tak nak makan..terus duduk kat situu , buat muka merajuk...aku panggil "kiki kiki , merajuk kee nyah " .... dia pun main jeling jeling dengan aku...wah wah cukur bulu kau nak ??


ok kau jangan heran budak manyak makan belakang tuu...tuu kau tengok budak oren yang gehedik ssesangat...mengintil gintil meeaawww nak keluar...muka macam ayu gila kan , kau tau dia ni jantan...dulu nama bumble bee ok kita tukar lah...so sekarang nama dia KJ short for kiki juniour...hahaha kan kan kalau kiki mati kau boleh jadi kiki2 hahaha...

angah cerita KJ masuk dalam bakul rambutan wan , mula mula buat muka comey meeaawww meaawww lepas tu angah angkat lah dia....angah angkat jee dia terus ceeeeeeeeeeeeeeeeettttttttttttttttttttttttttt pancut -.- hahaha eeeeeukssss suka hati kau kan kencing berdiri , babap nak ??


minah nii satu hal , aku tak tau apahal kalau dalam sangkar asyik meroyan nak keluar....suka sangat tolak tolak palang sangkar nii...bekecai otak kau aku tak tangung yeh...muka dia awwww ayu jee yeh...aku suka warna dia sangat unik grrr


hah ni lagi sekor , hidup kau makan makan makan...aku letak makanan semua buat bodoh , dia jee pelahap sengsorang...hachiko memang pandai , tadi aku kasi udang dalam mangkuk...semua bekumpul kat mangkuk , tapi hachiko ngaapp undang sekor berambus makan jejauh...yeahh good boy meh peluk sikit hahaha

tengah hari tadi mama masak sayur gulai pucuk ubi..dah makan tu mama kemas lah meja kan...kat sinki ada gulai sayur tuu dalam mangkuk tungal separuh lah jugak...aku tengah basuh pingan tengok tengok dia tengah pelahap gulai..ohhh ok aku biar dulu...habis jee aku basuh pingan tengok mangkuk tu dah kosong licin...uhaaaiii dasyat kau hachiko oiii...kau bagi dia kerepek pedas pun dia makan...


mak aii garang muka kau nyah...the only black in my cat...muka macam serigala takut girgirl tau -.- kucing paling pendiam , suka buat hal sendiri...lupa nama dia , sakura ke safari?? eyh safari ?? hahaha mampus aku kena tengking dengan paan ejek kucing dia...yeah good girl sayang , duduk lah dekat dengan tempat taik kau , sok bulu tuu bekepuk kuman kuman lepas tu esok gesel gesel kat aku kan...haah totally awesome bebeh !


kau tengah sembahyang ke dik ?? 

baguihh kj , solat itu tiang agama kan :))

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!