Saturday, March 10, 2012

TOP SONGS !!

hokay hai hai selamat cuti cuti malaysia....well malaysia was bless by all these public holiday....aku ni dalam proses menghabiskan cokolet cadbury stok paling besar punya...ni kes dekat klia hari tu mata tiba tiba bersinar umpama nampak aaron aziz apabila terlihat longgokan cokolet yang menimbun awwwwwwwww ^____^ ni pun sempat mengawal hawa nafsu bila kakak kedai tu kata " kalau adik beli 3 dapat free 1" ...... " berfikir sejenak" .... " errr tak pe lah kak ni pun dah cukup 20 orang makan "

ok cukup bukan nak cerita pasal cokolet tapi nak share something....aku faham ada yang malas atau ada yang tak ada masa nak bukak radio dengar lagu...oleh sebab itu , lazim lah berlaku kes sebegini " eyhh sedap gilosss lagu ni , apa tajuk "  ........  " eeukkss very the ketinggalan kau ni , ni lagu tahun lepas baru sekarang tau ?? "  

mula mula aku tunjuk list peberet aku dulu lah , sebab aku punya telinga dengan korang lain...aku layan lagu ganas ganas tapi hati wa lembut bak sutera meyh.....

~ we are young              -  fun feat janelle monae
~ we run the night           - havana brown ft pitbull
~ skinny love                   - birdy
~ wild one                      - flo rida feat sia
~ naked                          - dev feat enrique iglesias
~ blackout                      - breathe carolina
~ glad you came             - the wanted
~ turn me on                   - david guetta feat nicki minaj
~ live my life                    - far east movement ft justin bieber
~ starship                        - nicki minaj
~ turn up the music          -chris brown
~ part of me                    - katy perry
~ give me all your luvin    - madonna ft nicki minaj M.I.A
~ take a look at me now  - greyson chance
~ video games                 - lana del rey
~ everybody talks            - neon trees

ok im done, top 16

yang menurut perintah , farhani :))

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!