Thursday, January 26, 2012

PETI ADUAN

aku buat aduan kat sini jee boleh ?? hahaha kau doa doa jeee lah ada orang simpati dengan aduan kau nyahhh....eyh ada bangla lalu lah depan rumah "petii aiss lama lamaaa wett wett . misin basuh lama weettt wettt . tilam lama weettt " hahaha mengong buat iklan pulak kau kan

ni aku nak hangin pasal toilet kat malaysia...bukan semua tapi sesetengah lah...toilet pertama aku nak hangin ni toilet sekolah aku yang tercinta...fokus pada toilet block F yang dah dua tahun aku betapa...ni aku cakap pasal toilet perempuan lah , toilet lelaki lagi dasyat kot hahaha...kau tau , toilet block tuu dah sampai tahap mengelikan aku tengok...tahun lepas hokay lagi ,kira berfungsi lah semua jamban...hari tuu hujan aku ni gilooo mentedarahh air kosong habis satu botol hamikkk kau nak terkucir pulak..masuk jee toilet tuu tolak pintu satu satu perrghhhhh ni jamban ke loji najis ni ?? aku tak tau ni lelaki ke perempuan yang buat...habis 5 jamban dalam tuu dah tesumbat...kau nak aku tekucir kat sinki ke weyh ?? eeee please lah , kat rumah pun kau sumbat kan jamban sendiri yeh ?? mak apak kau tak ajar yeh nak flash jamban canoo ??

ni baru kes jamban...kau tak tengok dinding lagi...dalam exam tak nak pulak kau buat karangan pepanjang kan ?? kat tandas jugak terhasil nya karangan tak bermanfaat kau....dengan gaduh nya , dengan kutuk itu ini....dengan carut marut nyee lagi...seriously , aku akan rasa sedih bila tengok seorang perempuan yang dianugerahkan oleh tuhan dengan rupa parasa yang sangat sangat menawan tapiii dia tiba tiba "eyhhh kau ni kan $#!&#$" muka cun melecun tapi mencarut nombor satu...setakat bodoh bangang ok aku boleh terima...eyh kang aku pulak kena lempang reramai hahaha hokay sorry kalau terasa kihkih...

hari balik dari jalan tar singgah shell sungai besi...hah kan siap nama aku bagi tau SHELL sungai besi !! aku tak berapa nak berkenan dengan tempat wuduk dia...kau tau tempat wuduk kat luar lepas tuu sekalian alam boleh tengok kau berwuduk...kalau 10 orang isi minyak 10 orang lah nampak kau berwuduk...ada ke orang wuduk berdiri ?? kau wuduk mesti mencangkung kan kan ?? dah mencangkung tuu kalau pakai baju paras pungung jee macam aku kau ingat mamat bangla tukang isi minyak tuu tak leleh air liur dia ?? aku rasa kayaa tokey shell ni , tapi sajoo kedekot tak nak renovate kan...siap kau , aku jumpa tokey shell ni aku goreng kau !!

tuu baru kes surau , kau pernah usya usya jamban die ?? perghhhhh luar kemain glamour lah jugak...bila masuk dalam "masyaallah jamban kampung aku lagi senonoh -.- "  stok jamban macam tak pernah basuh...dah tuu kau tau siap tulis kat dinding "sabun dan tisu sila ambil di kaunter" weyhhh kau ingat kalau kau tengah terkucir meraba carik tisu boleh ke hold on kejap keluar amik tisu kat kaunter?? bangang betul lah...hahah kan kan free free kena bangang...berapa sangat lah sabun dengan tisu tuu .... tak bangkrup pun shell kau setakat beli tisu dengan sabun tu...

bagi aku kan , tak kira tandas mana sekalipun kita pergi kalau setiap orang ada kesedaran sivik pasal harta awam ni memang confirm clean and clear jee tandas kat malaysia...aku hormat aku hargai orang orang yang sanggup jadi cleaner kat tandas tandas kat malaysia nii...kau penah baca paper ?? dapur kat malaysia nii sama tahap kotor dia dengan tandas ... ohhh mmm jayyyyy sama tahap dengan tandas tuu...haah memey pun , tuu hah mapley salma vavi depan umah aku ni hah , kau tak tengok dapur dia..silap hari bulan bekampung lah tikus kat sana...

satu lagi pasal sampah...besepah tong sampah , kenapa tak reti nak bunag dalam tong sampah ?? mata aku ni sakit kalau orang makan makan lepas tuu campak jee sampah suka hati mak nenek dia....lagi lagi bangsa yang makan dalam kereta bukak tingkap haahhhh campak jee sampah serapah kau kan..lepas tuu yang kena kereta belakang jugak kan...hah bagus lah tuu perangai kauuu mangkuk !

aku ada rapat dengan sorang makcik tukang sapu kat sekolah tuu...kesian aku tengok dia..dah tua pun..hari tubalqis cerita , makcik tuu adik beradik dia pinggir kan dia lah itu ini...aduhaiii ni nak nangis nii -.- hari hari makcik tu sapu sekolah...kau suka hati buang sana sini...cuba lah letak tempat kau kat tempat dia ... bayang kan kau kerja jadi cleaner...kau sanggup ?? aku lagi lah tak sanggup....aku ni dah lah hangin lebih , sekali aku sepak sorang2 yang buang sampah merata nii kang...

whoaaa sekarang kemain lagi kan , semua rumah standard jee tong sampah kau kan...body warna kelabu tutup warna hijau...yelaaaa tong sampah free kan hahaha....sape yang tak dapat pandai pandai lah hamik sendiri...kalau umah kau dah kayoo sangat tong sampah emas pun hamik jugak tak payah nak kerek sangat hokay...

sekian time aci

 dah habis dah melepas geram aku 

kau tak puas hati ??

sabar dik sabar dikk 

bawak berbincang ngan akak hokay hehehe

baaaiiiiiiiiiiii

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!