Friday, January 20, 2012

TIDAK SEMUDAH ITU

haluuu haluuu , selamat petang kawan kawan*tunjuk peace....perghhh kemain merentas desa tadi....nyampah haku...ok tutup cerita merentas desa...nanti aku cerita...kena tunggu gambar siap di proses dulu...

nak update entry pendek jee...cukup lah sekadar melepaskan amarah di hati ni cewahhh hahaha...serious mood aku memang tak berapa nak hokay hari ni...something bad just happen...rasa nak arghhhhh terjun dalam kolam ikan kat luar rumah tuu berenang lah sepuas hati....AAAAAAAAAAAA GERAM GIRAM GARAM !!!

aku nak bagitau kau , cara paling mujarab untuk hilang kan marah adalah TIDUR...aku tadi balik merentas desa dengan perasaan penat dengan marah dengan sedih dengan sentap dan yang sewaktu dengan nya....terus naik atas kebabommm buat kuak lentang atas katil....bedengkur sampai pukul 2....aaahhhh nyaman nyaa jiwa setelah 1 jam setengah tido...

aku memang jarang cerit dengan orang masalah aku..kalau ada pun tuu cerita sikit sikit lah...aku lebih suka diam dan diam dan pendam dan lepas tuu aku kurung dalam bilik cakap sorang sorang membebel sorang sorang nangis sorang sorang....agak agak air mata tuu dah kering , fuuhhhh ok saya dah ok :)) senang kan ??

satu lagi kalau kau marah , tak payah nak tunjuk tunjuk kat orang yang kau marah...nak moody ke hape , kau moody sengsorang..fikirkan lah cara yang sesuai untuk kau tenang dengan setenangnya yee..aku mengaku aku memang selalu tiba tiba moody , nak hangin tak tentu pasal..itu memang aku tak dapat kawal...tapi i bukan panas baran hokayyy hehehe...

always be cool , kalau kita selalu rileks everything will be fine...muka tuu licin jooo tak de kodot kodot hehehe...yang paling penting , sentiasa dekatkan diri dengan tuhan insyaallah dunia akhirat kita aman...

sekian sahaja iklan swasta pada petang ini....ni nasihat ke ?? yelahh kot kihkih...

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!