Friday, January 13, 2012

ombak rindu merindu....


huwahahaha ok tercirit aku gelak...ok tipu lah tuu sampai tercirit...yes memang kelakar , tapi aku tak tau ngapooo aku tak gelak dengan sepenuh jiwa dan raga awwww...ni stok awek bukan maya karin hokayy tapi MAYA KAREN !! btw , good idea bagus lah buat lawak cenggini daripada one of group from maharaja lawak mega yang dari awal sampai akhir nak buat lawak lucah....tuu bukan lawak hokay , kau seolah olah menghina sesetengah individu yang mungkin akan terasa dengan lawak lucah nak mati korang tu...

eyh terbuat kata kata melepas geram pulak hehehe...yeah hari ni jumaat , seminggu aku dah sekolah...3 hari minggu pertama tak termasuk yee...seminggu ni so far so good...account boleh tahan mantop jugak...at least kelas account best dan aku pun tak ngantok...time kelas science aku dah zzzzzzzzzzzzz , dalam hati merunggut "bila nak habis ni ! bila bila !" ni baru masuk kelas science teras , cuba kau bayang kan aku masuk bio , kimia , fizik ?? aaaa canooo tuhhh...mesti aku dah melentang atas lantai jerit jerit hentak kaki "i cannot do dis teacher , ngakkk enak teacher ngakkk enakkk " huwahaha macam bibik aku pulak yeh...

hokay bibik aku dah nak berambus balik indon ahad ni , pegii lah kau pegi lah kau...duduk sini nyusah kan mama haku jee...girgirl rasa gerammm tangat tangat !! cukup cukup lah berlakon drama swasta tuu , habis rumah aku bau minyak angin kau yoo lah ni kan...semalam kau tau dia membebel kat aku " sakit sakit , anii anii anii bibik nak balik" eyhhh kau ni...ingat aku ni doktor nak kasi kau ubat....kalau aku doktor dah lama aku kasi kau ubat tidur , aman dunia...

aku laptop atas meja belajar , buku account sebelah laptop...online sambil buat note account...kau ada ?? kelasss kau faniii....

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!