Thursday, December 1, 2011

Domino's Pizza

eeeerrrrrkkkkk alhamdulillah kenyang aku :)) muka happy jee bila kenyang kan . tadi order pizza semestinya domino . minggu lepas baru order , malam ni pun order lagi . ok kau jangan salah kan aku -.- aku kan sekarang dalam proses menggendut eyh tak mengdiet . semua paan punya pasal , diet report kat ayah nak makan pizza , dia kata aku tak masak lagi sakit hati dia kata aku kasi dia makan roti jeekkk . hampeh punye adik , aku dah masak kau jee mengedik tak nak makan . patutnya nak order semalam tapi aku dah kenyang so kena ikut aku lah kalau nak order pizza sebab duit kat aku , tak ada duit kau nak pakai apa paan ? air liur kau ke ?

domino memang dah sebati dalam mulut family aku , dah tak layan pizza lain . kalau ayah ada BBQ chicken wings memang wajib lah dengan pizza aloha chicken dia . mama aku kan cool so dia suka breadstix , pizza pizza ni mama tak layan yelaaa jaga body kan cik siah hehehe . good mama ! aku je tak sedar lagi body dah macam nagka bungkus .

tadi aku bantai onion rings fulaweyhhh 1 kotak ada 10 rings aku bantai semua . kau try sekali confirm orang lain mintak kau cakap sorry to say semua aku punya wakaka . sekarang ada side order yang baru , chocolate lava cake fuhhh rasa dia memang fuuuuhhh lahh . aku dah order minggu lepas so minggu ni paan pun menggedik nak entah sejak bila budak ni minat chocolate cake

aku rasa domino's is better than others . pilihan pizza dia banyak gila sampai kau tak tau nak pilih yang mana . aku sarankan kau pilih chicken pepperoni paling lah sedap . agak agak nak makan buah tapi nak makan pizza jugak kau try amik aloha chicken memang eeeehhhaaaaa memang sedap chicken campur buah nenas grrrr terangkat . lagi satu kau boleh pilih nak thin crust memang macam makan pizza biskut , nak cheese pun boleh atau yang biasa classic hand tossed .

disebabkan kita orang selalu order jadi dah kira macam regular customer so selalu diorang kasi breadstix free . paling power ayah , ayah boleh agak timing abang pizza datang . bila dia rasa macam lambat haaa mula lah dia bising . eyhh dah pukul berapa ni asal tak sampai lagi ? cuba try call ... memang nak kena ni melampau pulak lambat pizza ni . ayah memang pantang kalau tak on timing ni . kalau kau kata dalam 20 minit pizza sampai so 20 minit lah aku tunggu . macam biasa kalau pizza lambat sampai korang akan dapat 1 kupon free regular pizza . aku kata kat paan tadi asal lah abang ni bawak laju sangat , kalau dia lambat boleh dapat free..

lagi satu bibik aku pun dah layan pizza , even ada lauk lain kat dapur tuu tak ada makna dia nak makan nasi bila dah ada pizza . bibik baru ni ok lagi , bibik yang dulu lagi teruk perangai . aku simpan dalan fridge aku punya pizza bila tengok dah tak ada , dia tibai pizza aku . kekadang tu maggie aku sorok dalam almari pun dia hayunn , mangkuk tingkat betul -.-

ok amacam agak agak dah meleleh belum anak tekak korang ? errr anak takak meleleh ke eee teruknya bahasa aku ni mak jee ajar BM . dah tuuu pegi mintak kat apak apak korang nak pizza malam ni jugak !!

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!