Tuesday, January 3, 2012

shrek malaysia

haluuu haluu darling darling semua....esok dah masuk sekolah , ok girgirl tak suka ! bermula lah rutin bangun pukul 5.45 pagi...perghhhhh memang aku malas...aku baru basuh baju sekolah tadi , agak agak kering tak ?? kalau tak kering aku tak yah pegi sekolah lah yee esok...

kat rumah aku ada shrek...tulungg tulunggg shrek in my house!!princess fiona jee tak de...layak tak aku jadi princess fiona ?? errrr very the sesuai nyahhh...nak tau sape shrek ??


shrek malaysia memang kurus macam tiang TNB...kan kan i dah kata...budak ni gilooo hijauu...kau kalau jumpe paan tak payah lah tanye dia asal asyik pakai baju sama jee kalau keluar jenjalan...baju warna hijau dia nieh belambak kat umah tuu...jam tuh birthday present dia , kau tau tak apa yang menarik pasal jam tu ?? tuhh kau nampak tak line hijau kat jam tuh....sebab tu dia pilih jam tuu sebab ada sikit warna hijau....memang shrek betul budak ni....

hari tu aku dengan mama pakai baju kurung warna hijau....and he said " hahh kan cantik pakai baju hijau , tenang jee" wakluu tenang mengong...macam pokok pisang bergerak jee baju hijau nieh...hari tu pegi makan kat ice room...kau tau lah kan ice room warna apa...segala macam benda dalam tu semua warna hijau..."mama , paan suka lah kedai ice room ni sebab dia warna hijau..nanti kita makan kat sini selalu tau" paaaanggg tak kuasa aku nak makan kat situ...makan satay lagi kenyang hokay..."mama nanti kan bila paan kawin paan nak warna hijau tau "  "nanti kan paan nak beli kereta warna hijau lahh" "paan nak buat rim tayar warna hijau cantik kan " "mama raya tahun depan kita pakai warna hijau nak tak "   "mama nanti paan nak cat bilik paan warna hijau lah"  "paan nak pakai handphone warna hijau lahh boleh ke"  "tolong beli kan paan berus gigi colgate warna hijau tau "  



 bag sekolah memang WAJIB warna hijau...

 walaupun bag yang kau pilih ni patern dia burok disebabkan dia warna hijau lahh kau pilih kan...ish ishh


hari tuu begaduh gaduh aku dengan paan kat popular

"weyh ni haahh pensil box cun punye"    "alaaa paan nak warna hijau lahh" 

T_______T

rasa nak hempuk kepala budak betuh ni

akhirnya dia pilih lah pensil case ala ala old fashion ni 


langsir bilik yang berunsurkan kehijauan.....haktuihhhh kehijauan lah sangat


cadar katil yang terselit sikit hijau warna keindahan alam duniawi awwww 

grrrr katil adik aku ada love love , katil i tak de love love pun...sentap mak ogeh -.-


lampu dinding yang terserlah kehijauan nyaaaa yang kunun nyee indah

agak agak lapar boleh lah petik daun tuu telan buat ulam yeh





jom lah kita ke sekolah dengan hari hari....ok everything check , kasut baju tudung....tapi alaaaaaaa malas weyy bangun pagi...terasa macam kejutan yang ketara dalam diri ini setalah berbulan berehat di tepi pantai....

ok dah dah tido tido , esok sikolah bhaaa...

 *mungkin nurul farhani akan active fb esok omg omg omg

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!