Thursday, January 26, 2012

MOTIVASI

hokay aku tak berapa nak bermaya pagi ni sebab belum breakfast -.-  nak nangis niii , nape mama tak beli kan nasi lemak acik sedap tuu .... sian aku kebulur di pagi hari , celik mata jee basuh baju siram rumput , lipat kain...hokay i nak nasi ayam 2 bungkus boleh ?? hahaha gilooo cekik darah perempan nieh

kau pernah pegi motivasi ?? ohh pleaseeee jangan cakap tak pernah...sekolah pondok pun buat motivasi...jangan kata kau sekolah kat bandar , sekolah kau tak pernah buat motivasi...aku kalau setakat motivasi kat sekolah aku selalu lah TERPAKSA join , tapi kalau luar punya aku dah tak join .... dulu masa nak upsr whoaaa kemain motivasi itu lah ini lahhh...masa tuu zaman tomey tomey , ikut je mama suruh...sekarang i dah besor so kita membantah sikit "motivasi tuu mahal lah maa , sama jee input dia...so tak yah pegi lah yeh maa ??"

tahun lepas kan aku pmr , seriously aku tak masuk mana2 motivasi luar...walaupun mama ada jugak pujuk "masuk lah alang , masuk lah lang" ... "sorry maa nanti ani tido dalam tuuu aaaacano tuhh "

aku memang ada sebab aku sendiri kenapa aku tak suka pegi motivasi...masa aku darjah 4 mama dah hantar aku masuk motivasi alihan pelajar..kau pernah join ?? best tak ?? cuba kau tanya aku...best tak ?? ohhhhh hmmmm boleh lah , ceramah babak leleh sikit insap sikit...hahaha giloo kijam ayat kau nyahh

bagi aku lah input dalam setiap motivasi yang aku pernah pergi mesti pasal "kecerlangan hidup " "dekat kan diri dengan tuhan " "hormati ibubapa" "praktik kan cara belajar yang betul "  ni semua basic...10 motivasi aku masuk 10 kali lah aku dengar pasal ni...aku tau benda ni semua penting sebab kita sebagai manusia memang mudah alpa...same goes to me...aku tau aku memang cepat lalai , tapi aku ada cara aku sendiri nak fokus pada sesuatu...hari tuu mama masuk kan paan motivasi alihan pelajar tuu , mama nak masuk kan aku tapi tarikh tuu clash dengan hari aku amik result dengan aku tiba tiba demam campak so tak jadilah aku masuk "fuhhh lega i tau tak payah masuk hahaha" aku tak suka motivator dia sebab dia kawin dua ! ahaha tau lah kau kayooo nak bini sampai dua...yeah aku tau jugak dalam islam digalakkan berpoligami...eyh hello kau tanye isteri yang sudah dimadukan , kau tanya perasaan dia...kau rasa dia happy gila ke laki dia carik bini lain ?? kot yerr pun dia kata "dah jodoh dia , i sanggup bermadu" awwww it is fake meyh !! cuba kalau mak apak kau amik anak angkat padahal dah ada kau anak kandung lagi...tapi kehendak manusia kita tak boleh halang kan....hak dia lah nak bini 10 ke hahaha....tapi aku tetap tak suka masuk motivasi dia !!!

aku rasa macam tak berkembang otak kalau duduk dalam hall dengan air cond tejukkk gilaa duk dengar ceramah itu ini...whoaaaa cannot go nii cannot cannot...kem motivasi terbaik pernah aku pegi kem asuh tuu...hah ni baru gempak...duduk dalam ceruk hutan , belajar hafazan and the best thing is kau akan kenal dengan macam macam jenis manusia...nanti hujung tahun ni aku nak suruh mama masuk kan aku kem motivasi yang cenggini , stok bekampung dalam hutan whoaaa girgirl suka !


kau nampak minah baju cokolet tuh ??
hah tuu lah anak pak ajihh si ani tuhh hahaha

masa ni pemilih kapten perempuan lah 
kena perkenalkan diri 
aku dengan muka besen nyaa buat statement panas
"jadiiii jangan lupaaa UNDI LAH SAYA " 
whoaaa entah apahal tiba tiba terkeluar pulak ayat tu dari mulut akak nii 
sumpah,  sampai hari ni aku malu -.-


ni hari kedua , dah ready nak masuk hutan 
awwww penat -.- 

nyampah pulak aku nenok muka aku 
masa tuu kan kat ceruk hutan , fedulik hape aku dress up aku selekeh ke hapeee 


grrrrr feewitttt awek gelak macam langsuir heeeeeeeeeheeeeeeeeeee
air satu botol kau share 8 orang amik wuduk ... boleh ?? kau ada ??


aku karaoke nyanyi lagu "ombak rindu "

tuhan tolong lembutkan hati dia...
untuk terima ku seadanyaaa
kernaaaaa....

hokay lepas tuu tiba tiba hariz datang marah marah lempang izzah awww sampai hati kau aaron aziz !!

hahaha kau percaya ?? yang adooo aku niii 
niii tahun 2010 jangan nak berangan ombak rindu dah famous time tuu 


ni malam terakhir ...

kau nampak tak aku yang manoo nieee ??


last day -.-

kau tak rasa macam gambar aku ni serupa dengan gambar siti nurhalizaaa lepas amik anugerah ABPBH huwahahhaa booooo !


No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!