Friday, January 27, 2012

nur kasih

whoaaaa kau dah tengok ke journey 2 ?? awesome bebeh !! pembukaan movie untuk 2012 yang very the kebabom...tak tau nak describe betapa AWESOME nyaaa cerita ni hahaha...hover kan aku ?? aku tadi dalam wayang mengunyah paparoti hahaha nasib lah amoi sebelah aku kau telan air liur jee lah bau paparoti aku yang semerbak nii....gilaaa tough badan the rock...tergoda akak tau -.- hahaha ngaadaaa paaaaanggg !! kalau malaysia boleh buat cerita macam ni aku lah orang pertama yang datang beli ticket...hover kan aku ??


taraaaaa ni hah akak nak tunjuk tudung nur kasih yang beli hari tuu 
aku rasa aku patut pakai tudung nur kasih sebab aku selalu sarung syria yang akan membuat muka aku lagi nampak macam besen

memang harga dia agak fuhhhh berat tangan nak bayorrr , eyh aku kan kedekut .... nak beli roti lapan puloh sen pun aku fikir dua tiga kali nak beli ke tak -.-


hahaha confirm bebulus mata kau tengok posing gehedik aku 

alahh bukan selalu , cuti sekolah jee aku sempat bergambor cenggini 

time sikolah mana lah sempat akak nak posing posing nii -.-

im really proud of myself , seriously 

kau nak tau sebab apa ??

sebab , aku dah ada level confidence untuk senyum sambil tayang gigi

kau tak percaya ??

pegi search nama aku kat pesbuk , kau tengok lah gambar aku tahun yang lepas lepas...semua stok senyum nak ketap bibir buat muncung muncung...ohhhh pleaseeee kenapa aku macam tu dulu ???!!!! 

someone told me yesterday : eyh kau dah nampak lebih GEMUK lahhh sekarang

sentap hokay -.- 

along !!! jom joging esok !! dah seminggu tak jejak lake garden...

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!