Saturday, December 24, 2011

Tattoo Atm Pusada Port Dickson 2011

hahh amik kau full punya tajuk aku kasi...asyik tetangguh je entry tattoo ni...aku kan nak mintak maaf mintak ampun sebab gambar yang bakal ditayangkan sebentar lagi tak berapa santik..pertama sebab , tempat duduk aku yang memang tak statik langsung , kedua sebab aku pakai lens kotot jee 18-55mm , ketiga sebab event ni malam dan aku ni tak lah reti sangat nak setting malam...kalau siang akak reti lahh , malam aku fail sikit hehehe...

aku sampai pd malam tu dalam pukul 8 lebih...jalan pun jam sangat sangat...ayah dengan selamba dekk dia suruh drebar kesayangan dia pasang emergency signal konon bajet VVIP hahaha....so kami berjaya sampai awal dari orang lain kahkah *eeee buruk perangai tau...


semak betul lah mamat kepala dongga ni , aku pancung kepala kau karang . lebih 30 minint dia orang ni berdiri sebab ready untuk ketibaan menteri pertahanan . eeee kalau aku kat situ dah lama aku duduk bersila , fedulik hape aku orang pandang . yang belah kiri tu pancaragam TLDM dan yang alin lain tu akak tak ingat pulak hehehe .


ni antara penonton . ok yang baju putih tu bukan budak sekolah yee . tapi pelatih raykrut *tak tau eja hahaha . errr dia orang ni budak budak lepas spm yang dalam latihan untuk menjadi aksar . kau tengok semua kepala licin jee , silau akak tau -.-


 ni antara pegawai kanan .... time ni semua berdiri nyanyi lagu "gagah setia" fuuhhhh aku miming mulut jeee huwahahaha .


ok ni cun banyak yang tadi cun sikit 

gerak gempur


ni konon2 gropu VVIP dengan pengawal


lepas tuu dia main tumbuk tumbuk pulakk...nasib aku tak join tumbuk , kau jangan memain akak ni blue belt ok *bajet black belt jee haktuihhh


haaa kan amik kau , mati sudah hahaha...ni konon konon yang pengawal tadi kalah lah dengan penjahat *sungguh tak dramatik 


tiba tiba muncul pulak kereta ala ala tokyo drift ni...eeeee i like bebeh...hari tu ayah konon nak buat drift pakai suzuki swift .... tak ke hancuss tuu kete tuu dah lah tecik tomeyy jeee ada ke buat drift haihh bapakkk bapakkk *pengsan


depaa main kejar kejar lerr pulak...kereta ala ala drift tu konon penjahat...eeee kau terkinja kinja terjerit jerit terbising bising aku time tengok show ala ala gerak gempur ni..dengan sound effect die perghhhhh macam real doeee


alolo tebakor sudehh...time ni datang lah pasukan gerak gempur nak selamatkan... 


time reharsal paan kata kereta hitam tu terbalik huwahahaha...cane lah leh terbalik bang oyyyy...macam ninja turtle lah pulakk...nasib kau warna hitam 


cause baby , you're firework ...come on show  'em what you're worth....make 'm go oh oh oh....as you shoot across the sky.... *sekian sahaja show dari kak katty pari pari hahahaha


mempersembahkan ..... BATTLE OF BUKIT CHANDU !!!!


orang melayu tengah main tengteng...hahaha lompat lompat jatuh *kaki katik lerr tuh tak stable


ohhh no jepun mali jepun maliiiiii !!! sushi sushi sushi ! i need sushi !! ogawa ogawa des des *mampus aku kena maki


jangannnn !!! jangan rogol daku !! aku masih dara aku masih mahu jadi anak dara !! pangggg kena penampor sebijik ngan jipunnn (jepun)

jangan kau cuba melawan kata kata ku..aku tembak kau mati des des ! *aligatooo haikkk


jipun yang kijam(kejam) sepak terajang orang melayu yang baik hati....

deep in my heart ..... bersyukur kerana aku tidak lahir pada zaman tersebut alhamdulliulah...kalau aku mesti dah nangis nangis sambil hentak hentak kaki *nanakkk lah pukul iterrrr naaaanaaakkkkk


jipunn dah ready nak selang askar melayu .... des dessssss duss dus dus toyota *gilo satu hapak bahasa jipun aku tak tau


tengah perang main tembak tembak..baling bom betul....kemain kau tekejut aku tau takk ... nasib kau tak baling bom kat haku... akak sekeh kepalokau kang


aku tak tau lah kau nampak ke tak...jipun tengah mendera leftenan adnan eyh yeke mendera ?? dia nak bunuh hero malaya tuhh leftenan adnan...kau baca sejarah kan ?? kalau baca bagus so kau faham lah apa aku cakap...aku ni sejarah kureng sikit hehehe

habis je show bukit chandu ni aku rasa bersyukur sangat sebab aku tak dilahirkan pada zaman tu . when i was there that night i feel like im really on the "zaman perang kedua"

girgirl takut tulungg tulunggg *pangg penampor dengan jipun huwahaha


semua pelakon extra untuk bukit chandu dah berambus masuk pulak segerombolan ni . sorry aku tak ingat apa nama pasukan ni...perasan tak tuu sebaris perempuan eeeee teruja i tau go girgirl go go beat the men yeahhh...


amik kau kan dia dah kang kang .... nak yakk yakk ke kak ?? huwahahaha

dia bukak horse horse (kekuda)


hijau ! ni baru ninja turtle ... ni tengah amik feel dulu jap lagi nak lawan lawan


yaahhhhhhhhh ! kami bertukar jadi bilu (biru)

tangan dah ready nak tumbuk.....


ni dia buat hape aku tak tau.. yang putih macam langsuir tu kumpulan taekwondo...dah macam kimono aku tengok baju putih tu.... nasib kaki ayam kalau kau pakai terompah calit bedal 10 inci lipstik kasi merah mak ngah sah jipun girgirl huwahaha


tabik hormat...


mempersembahkan......PANCARAGAM ASKAR MELAYU !!


ni jap kang dia main lawan lawan drum ... best doeee . macam kau tengok cite askar omputih yang dia lawan lawan kawad tuu haaa lebih kurang cenggitu lahh ...


ok berambus sudahhh.....gambar tak banyak sebab aku buat video tapi macam cinabeng betul tak boleh bukak pulak video tuu....ada yang aku jual kat kedai besi ni kangg

pancaragam askar brunei


opening jee dah gempak ending lagi lah bom kee babommmm


dia main lagu m.daud kilau...lepas tuu dia buat macam pesta dangdut muda mudi siap ngan spek hitam ngan kain lip lap agak 10 meter orang dah silau kalau pandang.....paling best tekinja kinja aku hahaha


malam pesta muda mudi....

lepas lagu m.daud kilau tuu dia main lagu michael jackson pulak....menari tak hingat dunia...nasib best..

next ! pancaragam PDRM


nak tengok magik tak ?? sape nak tengok angkat idung !! cepat angkat !!!!!


taraaaaaaaaa !!1 teanjat tak ?? dah macam pokok kat i city haku tengok dia orang ni....gambar ni fake , padahal sebenarnya cantik lagi...melopong mulut kau kalau tengok time ni.....lalat pun boleh keluar masuk mulut kau huwahaha


pokok krismas bergerak hahaha gila kejam aku mengejek...tapi cool lah dalam gelap pun line dia orang lurus jee...good show guys !


i just want to say that was not a ghost...tu bukan langsuir yang tiba tiba cross by...tu manusia i repeat MANUSIA...ni gymnas semua lelaki...aww very the masculine melentik bandan...aku pun tal reti nak lentik lentik cenggitu...tibe tibe teringat zaman aku sekolah rendah , aku tak reti nak lompat tinggi...gila kau aku badan stok 40++ nak melentik lompat *pengsan akak dikk oyyyy


pancaragam dari askar thailand.....grrr yang ni boring...aku memanjang menguap nasib tak tertidur jee...lepas tu dia ada macam cerita lah pasal tradisi orang thailand...entah lah aku kan dah blur time tu so aku pun tak paham sangat...tiba tiba jee muncul beruk sekor ngan perempuan thailand...


mamat ni nyanyi lagu thailand fuhh waaa cakap sama luuu satu hapak aku tak faham....tapi awwww hensem tau dah lah hensem sedap pulak tuu suara...ni kalau nyanyi lagu selamat malam untuk aku confirm bedengkur aku tido huwahaha...


kau nampak tak minah 2 orang yang pakai baju putih tuu...dia orang tengah nyanyi time tuu...aku punya lah excited nak pegi tattoo ni sebab paan kata ada ana rafali datang...aku pun caye jee lah sebab dia ikut ayah masa rehearsal tattoo ni...sekali kau entah sape jee yang nyanyi ni suara boleh tahan lah sodap...kuang asam punya paan ana rafali konon haktuihhhh

next !!! persembahan dari red army warriors

tapi malangnya aku tak amik gambar pun hahaa...sebab aku buat video tapi memang gilo betol camera ni tak boleh bukak pulak video tuu....jadinye aku cilok lah video dari youtube...sama jee cuma empunya badan yang rakam jee lain hehehe


banyak lagi video...tak kuasa aku nak masuk kan semua...kau pandai pandai lah search sendiri yee

apa yang buat aku bangga tengok show red army warriors ni...salah seorang penunggang motor yang buat gaya atas motor tuu perempuan i repeat PEREMPUAN....gila kau sekali jatuh kedebushhh kemek hidung...berani sungguh perempuan itu...cuba kau kasi aku bawak motor confirm maraung aku atas motor sebab tak reti setad motor hahaha

persembahan penutup...group pancaragam tadi dia kumpul kan semua then drummer duduk line depan....so lawan lah hahah gila gempak



hahaha yeaaaa show pun habis...again fireworks meletop !! pung pang pung pang....aku kan gayat tengok bunga api al-maklumlah kat rumah berani main mercun pop pop jee


kemain beratur kereta...jenuh aku nak tunggu turn..ni nama dia staff car ye anak anak...kau kalau jalan jalan nampak kereta nombor plate ZD ke ZB tuu semua askar punya kereta..

this show MBG !! MEMANG BEST GILERRRZZZ *pandaikan aku pakai ayat short cut ni hahaha

sekian shaja cerita tattoo yang berabad aku nak habis kan....sekian time acih muaahhaha

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!