Thursday, January 5, 2012

where the money drop ...

paan balik sekolah , masuk pintu rumah dan jerit "honeyyyyy im homeee" mengong penghasan sape honey kau entah...sejak masuk darjah 6 ni pelik aku tengok paan...hari tuu mama tengah on call dengan sape ntah dia boleh merenggek "mama , paan nak kawin ... mama paan nak kawin lah .... maaaa paan nak kawin" sahhh dah feeling feeling dewasa budak shrek ni...gateyy nak mampuih kau pmr pun belum amik lagi...aku sondol kepala kau tau lahh...

yeahhh the money drop in my pocket....semalam tusyen kasi 30 hinggit, eyh susah susah jee kasi...macam tau tau jee aku tak cukup duit nak beli bag baru hahaha....2 hari duduk dalam dewan untuk orentasi dah cukup buat punggung aku  keras macam batu huwahaha...dah cukup buat aku berangan masa orang kasi ceramah dan blabla...dah cukup buat aku buat aku rasa nak angkat tangan dan tanya...."bila nak habis nieh ?" nasib dua hari , kalau seminggu pengsan girgirl awwww ngada jee lebey minah ni...




comel kan tanda tangan apak aku ?? siap ada smile face lagi...ayah memang suka sangat sain besor besor macam ayah sorang jee boleh sain...nyampah -.- aku mohon account...akhirrrr nyaaa kini pasti kuuuu errr ok dah lupe ririk pulak aiyoyoo...alhamdulillah aku dapat account , dan aku berharap sesangat semua ok dan dan tak kena drop subjek...amin amin yarobbal alamin :)

gilooo betul kelas setinggi alam tuu, penat akak ok menapak naik tangga...eyh kita dah satu kelas...be nice ok...ko sombong akuk geget telinga kau bhaaa...

dah cukup cukup , ni ustaz ni bilooo nak sampeyy neih...penat tunggu, nak tetido dah nii....tekebil kebil mata aku ni...

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!