Friday, February 3, 2012

aweks muda mudi

awww kau tau aku kan ada beli skirt hari tu masa pegi jalan tar tuh...uhaiii hari tu tengok journey2 tergerak lah hati nak pakai skirt baru tu kan...hahhaa ok tak tunjuk gambar aku dah guling guling gelak *ok tak kelakar*  T_____T 




sebenarnya kan kan 



kita malu lah nak tunjuk -.-



janji jangan gelak yeh ??



kalau boleh tengok dengan sebelah mata jee yee



sebab takut nanti tergoda awwww ^_^



tutup mata sebeleh cepat !









and now , let me explain 

tgv gelap + muka aku gelap = GAMBAR BURUK 

hah kan kan dah keluar formula aku -.- 

ok abaikan kualiti gambar , yang penting skirt aku ada

hokay kau tunggu 


stok gambar kedua dah sampai 

boleh ready baldi kat tepi hahaha


benanah lah mata kau tengok posing kampung aku 

menangis tak berlagu terus huwahaha

macam mak mak pulak aku yeh ??

duk selit purse kat ketiak 

ok dah cukup cukup 

esok aku sekolah...kau ada ??

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!