Thursday, January 19, 2012

sesi membebel

huh -.- something wrong dengan aku hari ni...mood tak berapa nak hokayy...adakah akibat datang bulan ?? ohh tidak tidak semestinya tidak ada kena mengena...sumpah moody hari ni ! aaaaaaa tulung tulung tak suka lah cenggini...tekanan perasaan nii...

idea ada nak update tapi malas...tunggu lah aku rajin sikit...esok merentas desa kihkih awwww 20 januari u alls...kau tak tau ke esok hari hape ?? ish ish sian nyee kau...meh akak bagi tau , esok hari jumaat...jangan lupa solat jumaat deyh , nanti tak g mu dapek dosooo...ok sekian sahaja sesi melalut...

hari rabu memang dah buat raptai merentas desa...kelasss kau tunku durah siap ada raptai lagi...track baru boleh tahan best jugak , menapak lah jugak kaki ni nak melangkah...ok be strong girl ! goo gooo mesti dapat nombor 20 sempena 20 januari hahaha eyhhh alamak telebih sudah akuk ni bhaa opssss....

aku akan bawak tshirt spear esok , tudung syiria satu...eeee girgirl atut kena baling ngan tepung...harap harap tak lah yeee...kang dah bepeluh kau simbah tepung kat aku lepas tuu boleh lah jemur aku tengah padang...satu jam kemudian aku jadi lah macam effa awana huwaahaha...opppsss sorry abang effa sebab kutuk you....awww abang effa eeee gila akak hokayy -.-

petang tadi joging...semangat tak aku ??? serious memang dah lama berazam nak naik pentas dapat pingkat pape lah untuk sukan...aku ni kan bangsa yang pemalas nak aktiv koko....badminton pun aku tak masuk , sebab dah set dalam mind "budak kelas account tak boleh ponteng" hahaha...semua dah ready , aku dah beli air gatorade...ni kalau sakit sakit jugak pingang aku besok masa lari memang aku kejar along sampai kurus nanti....


nak masuk gambar aku posing gedik gedik kang kau nyampah pulak kan so masuk kan gambar anak anak aku lah...hehe kelasss nyee aku ni kan siap anak anak...ANAK KUCING yee bukan anak anak...sila paham betul betull deyh...nii nama dia Bumble Bee...hahaha kelasss kau bumble bee nama ala ala transformers gituhh...aku menyampah betul tengok ekor budak ni , ekor kau kalau aku rendam ngan clorox sental lantai jamban mesti jadi clean and clear nii...manja sangat dia ni , suka gesel gesel kat orang....alolohh lohh anak mummy tomeyy tomey awww ngadeee nya aku -.-

nii kucing aku yang dikategorikan sebagai yang "hotsetaf" hahaha sian kan...kucing yang stok nak mati sakit sakit semua dah hantor pasar...serious nak nangis ni :'( dah banyak sangat kucing tak de sape nak jaga so terpaksa buang...to all my cats yang kat pasar tuu "mummy mintak maaf yee , have fun with the chicken and vegetables at the market" awww mummy gituhh feeling feeling mak mak...


hah anak aku lagi sekor ni tak tahu apasal tiba tiba jee murung tak tentu hal...kau asal haciko ?? sentap ke mak kau kena hantar pasar ?? hahaha....ngadoo tau budak ni...aku turun jee tengok dia dah lentok tepi sofa...eeee geram tau peha kau , buat goreng berempah kenyang aku sehari...


sedih sedih *ok lapp air mata....bila aku nampak hachiko macam ni aku cakap "eyhh dah nak mati ke budak ni hahhaa" kejam tak aku ?? kejam tak kejam tak ??


alolohh menada nyaa abang hachiko nii....grrr muka ganas tau , ada parut gaduh gaduh kena cakar...tapiiiiii bila tiba masa lapang carik mak isap susu eeeuksss hello kau dah besar hokay....berat pun boleh tahan berat jugak , kau isap susu mak lagi awwww girgirl tau kau ni....

ok dah tido ! esok nak lari....gambar memang macam cacat sebab pakai phone jee...harap maklum kboi :))

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!