Saturday, January 7, 2012

goodbye my love

awww tangkap leleh bebeh...i muka ganas hokayy...nothing to be upset about today...i feel zero zero and zero ! huwahaha....sincle last night , memang Allah Itu Maha Berkuasa... sekelip duakelip tigakelip dan ber kelip kelip mata  aku dah tau siap kah kau sebenarnya hahaha...rupa rupa nyaa kau lahh orang minyak yang mencuri minyak tanah dirumah ku yaa bhaa ?? *ok sekian sahaja drama swasta untuk petang yang syahdu ini :))

malam tadi kau tau gila glamour mimpi aku...mimpi dapat  iphone 4s hahaha...bangun jee terus carik phone bawah katil...eyh sian dia malam tadi atas katil pagi ni dah kat bawah katil...tamat lah riwayat mu tak lama lagi yee sayang...alahh aku mana lah kesah sangat phone ni...topup pun tak guna langsung...nak share top up ngan aku tak ?? meh lerr akak ok jee hahaha *tertaluk kepada terma dan syarat yeh

eeee perut aku ni something wrong lahh , semalam rehat kat sekolah makan buah tembikai aww sodap botol bhaa...1 jam kemudian perut aku macam grrrr sakit , rasa macam perut aku totally nothing kosong tak ada isi hahaha...susah lerr pulak nak explain...tak pee lah bhaa akuk yang sakit kahkah...tadi pun mengada lagi perut nieh ,  pleaseeee lah kasi lah peluang aku nak kurus....pleaseeeeeeeee

pagi tadi hantor paan tusyen , hah amik kau dulu kemain ejek aku kan "nak pegi tusyen ke makcik ?"   tuu lah ejek aku , kan kau dah kene sumbat masuk tusyen .... AMEKAWWWW !!! lepas tuu teman mama hantar dobi baju , pegi cosway lah , pegi mana entah lupa pulak akuk ni bhaa... pegi tutti fruiti alamaakkk baru nak bukak pulek...pukul 12 baru nak bukak ?? kau tau tak pukul 12 time orang dahaga kehausan kepanasan semua meroyan carik ice kerimm...

satu hal lagi , bibik aku ni hah....memanjang sakit...pagi tadi dia cakap kat mama "puan badan saya ni menggigil dari malam tadik" dolah betol memey lerr kau cenggitu , malam tu kau gedik tak nak makan lepas tu sarapan nasi lemak orang beli kan pun tak nak makan...ngada betul , kasi makan makanan kucing tau lah....minggu lepas "puan saya nii asyik letih sajaa" hah yang ni aku confuse...kau letih asal ?? bukan kena jaga budak kecik pun...hari hari mop lantai sapu , sidai kain lipat kain, clean up rumah kucing....dah tu jee hari hari...yang aku selalu tengok pukul 12 pun kau dah relax duduk tengok tv...aku memang cool tak marah tapi dalam hati ni perghhhh berapi mapiii hati i hokayy...

alhamdulilah demam campak aku semakin hokayy hehehe...syukur sangat aku bukan demam time sekolah...totally a lot of changing...kalau dulu muka aku bengkak bengkak stok muka macam dihujani jerawat batu bata hahaha...sekarang hokay lah sikit...tapi parut tuh kau tak yah tanye lah...boleh tahan banyak jugak...tapi tak pe kita kan ada bio oil....bio oil penyeri hidup anda....ukur lah sendiri *iklan garnier

ogeh ogehh akak nak makan yogurt ! ingat yee fani yogurt jeeee ! kauu jangan mengatal amik ayam goreng letak nasi sikit kicap sikit ammmmm tedappppp nyaaaaa :))

2 comments:

i love you all !!!!