Saturday, January 7, 2012

nari dangdut jom ??


hahaha kau tengok habis tak ?? kalau tak tengok habis piiii nenok balik ! yang last tuh hahaha ahhh ahhh...awww buat ringing tone ni mesti best gilerrr...aku celik mata jee terus on radio era bukak kuat kuat sebab sambil mandi boleh nyanyi sekali hahaha...dulu cuti sekolah boleh dengar lama sikit , sampai pukul 10...ni hah sekarang sikolah mana sempat nak dengar...apa kata sekolah pasang radio era , biar satu sekolah dengar....cerdik tak akuk ni bhaa ??

time tengok video ni aku dah tak leh control....gelak macam langsuir...mama tiba tiba masuk "nape gelak kuat kuat ??" hahahaha opsss sorry menggangu ketenteraman awam yeh ...

sumbangsehhh ! hahahha pelik betul...aku ingat apa lah sumbangsehhh ni...aku tengok kejap , lepas tu tetido , bila bangun tengok dah 2-1 hahaha...lepas ni kita kan kan akan sokong team tentera sebab hai-o ,aidil dan kembar nya dengan sape entah dah join team tentera....sorry negeri sembilan good byeee to you lahh hahaha...bapaaakkkkkk beli kan jersi tentera yeh untuk kita tau tau :)) sayang bapakkkk


ok tak nak cakap banyak....baru tengok tadi...orang semua suspen tengok bola aku tiba tiba haaaaaaaahhhaaaaaa huwahahahhahahaha....paan tiba tiba hangin "alangg ! diam lahhh orang tengah tengok bola ni" ekkeleh cool lerr keding...kau tengok bola bukan tengok berita...

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!