Tuesday, January 24, 2012

i memang kampung -.-

huh penat meyh , kaki ni perghhh rasa nak gigit biar hilang lenguh2..."guna lah osim , pengurut kaki nombor satu di jipun" hahaha suka hati buat iklan swasta...semalam  ronda ronda jalan TAR...ohh makk kauu , aku ni memey dah lama tak jejak kat sana...zaman zaman nak  raya dulu rajin lah , tapi raya tahun lepas tak shopping pun kat sana...tudung raya tahun lepas semua stok beli kat bazar senawang yang macam sardin adabi tuu...

hari tu saje cakap kat mama "maa jom pegi jalan tar, borong tudung...mesti murah tudung nur kasih kat sana" .... "haah ok tuu , selasa ayah main golf...boleh lah jenjalan" ok give me five !! cenggini lah my mama , baru sayang mama...hahaha

kau tau , kalau pegi shopping bawak paan memeng sakit hati...selagi dia tak dapat apa dia nak and he will " hishh cepat lah , kat rumah tu dah banyak tudung...banyak mana lagi nak beli".... "cepat lah , cepat lah amik jee lah tuu ni dah cantik dah tuu" hokay paan listen here , kau kena paham..kau ada 3 kakanda....kau memey kena paham , we love shopping ! hahaha

dalam pukul 11 dah sampai , ok good tak sesak tapi panas....whoaaa ok ada lori besar jual ice blended , cepat cepat lari lari pegi kat lori tuu order "bang , ice blended cokolet satu yeh " hehehe ahhhh segar sungguh tekak ku disaat itu...

kau tau mama kan beli kasut...as usual untuk dinner dia lah...puas aku pujuk "maa pilih ni maa, merah santik..kita kan maaa kena tukar sikit jangan asyik black black"

niat di hati sebenarnya nak beli tudung jee...serious tudung jee....sekali kau tau , masuk sogo wooo jumpa jeans radioactive discount kaw kaw punya , dari 140 something jadi 70  something...orang banyak duit jee buat bodoh kalau nampak sale sale cinabeng nieh...cuba kasi kat aku....ohhh i sapu habis hokayy...dah try seluar , eyhh along sajee je kan , tunjuk pulak blouse...whoaaa kuning meyh....aku ni kan baju semua warna sepesen jee , hitam kelabu purple cokolet...beli duapuloh kali baju pun pilih warna sama jugak..so kita tukar pulak , pilih kuning...tapi kuning dia ada mix biru sikit...nanti lah bila dah pakai akak tunjuk yee nak hehehe

ok lah hati pun sudah riang ria sebab dah dapat apa yang nak kan...perghhh jalan kemain menyenggih jee haku...keluar sogo jalan lah sebab mama nak pegi SFF eyh yekew?? kedai yang eric leong selalu borong barang tu hape nama dia ?? aku lupa lahh...lepas tu jalan lagi ohhh mmm jayy jumpa baju kurung dah siap...ok hamik hamik satu 30 hinggit...hokay balun balu murah murah beli beli ! baju kurung raya cina , boleh ?? hahahaha...


isi tangki minyak dulu biar segar kaki bejalan :))

aku memang tak reti makan leklok...nasi tuu kena gaul semua biar sebati dengan kuah yee anak anak tips makan yang cemerlang

kau tau , kita orang manapak jalan sejauh alam sebab nak carik kedai nur kasih...perghhhh rupeenyaa kedai dia kecik jee pun...nasib mama yang nampak "hahh , tu kedai nurkasih" ...... "mana maa ?? tak nampak pun " memang sah aku ni ada masalah mata , kedai depan mata pun "mana maa mana maa ??" masuk jee whoaaa nurkasih !! remi ishak remi ishak !!! eyh ada tiz zakiah !! hahahaha kau percaya ?? aku beli warna kelabu dengan biru...cokolet tak de -.- tak pe tak pe kat pasar tani seremban mesti ada...hidup pasar tani !!!


wooo kemain patung putih tuu...sajee belagak dengan aku...tau lah pingang kau kecik kan...gedik posing lebey lah kau !! destinasi terakhir pegi topgirl...kau tau kedai ni mama aku dah pegi sejak zaman mama aku kat maktab dulu..wow ! lama gila meyh, well done cenggini lah bisnes maju....

sampai sini aku dah penat...kaki dah sakit...kasut merah yang beli kat jj hari tu pun dah macam nak nazak jee aku tengok...tak lama lagi mesti tercabut, confirm punye...tapi kannnnn kita kaaannnn sempat rembat satu jeans skirt....awww akak nak feeling feeling pwences tuu yang godikkk rembat skirt....mesti macam mak dugung kalau aku pakai awwww dugung alahaiiii ^_^


opss soryyy nampak pulak kaki orang hehehe...aku dengan muka tak malu duduk besila kat depan fitting room...penat sesangat -.- rasa nak telentang kat lantai tuu...dah lah tejuk tejuk hehehe...


muka besen betul budak nii...ni anak sape ni ??

 memang kekampungan betul perempuan ni -.-

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!