Monday, January 2, 2012

merah itu cinta

sayang jangan lah tinggal daku.....karana aku sangat membenci mu......eyh apahal pulak benci?? perghhhh geliiiii girgirl hokay...aku jiwa keras tak main ayat kasi leleh ni...

tadi aku keluar lepak dengan makwe makwe i...hot hot ok girlpren haku...sape berani kenyit mata kat diorang paaanngggg pelempang free akak kasi yeh...tengah jalan jalan , dengan bersemangat nya aku jalan sebab nak cepat pegi dekat tempat main game...aku nak main racing racing kereta...sekali kan ..... prappppppppp praaaapppppppp .... ok ok jangan salah sangka u alls...bukan seluar i yang terkoyak hokayyy...kasut aku yang tercabut...huwahaha aku baru beli kasut tuu raya hari tuu...cissss cisss betul lahh...tau tau jee aku memang dah pasang niat nak beli kasut baru...bila kasut dah tercabut cepat cepat pegi kedai kasut beli...sape jumpa aku kat jj tadi ?? kasut i bau kedai tauu , semerbak sungguh bau nyaa...kemain aku tadi jalan pandang bawah jee , jalan sambil tengok kasut... kau ada ??

nak tengok kasut girgirl tak ??


jangan jealous hokayy...



aku beli kasut paling murah....39 hinggit... sakit hati aku nak hulur duit untuk bayor


















santik tak kasut girgirl ??

kau kata tak santik ?? aku lempang kau duapuloh kali !

ok kantoi kaki gajah..kau buat nampak tak nampak jee lah yee saiz kasut aku tuh


gila glamour kaki pun masuk blog ? ok memang dasyattttt


ok sudah sudah...jangan nak jakun sangat tengok kasut glamour aku tuhh...nak pegi beli murah jee..tak luak pun gaji apak kau kalau beli kasut ni..eyh aku nak buat aduan rakyat kojap boleh ?? aku tengah hangin betul ni..

pagi tadi sebelum pegi jj singgah seremban jaya amik baju sekolah yang aku tempah...sekali kau tau tak....perghhh hangin aku weyh...makcik tuu boleh kata tokey kain sekolah tuu tak hantar kain..makcik tuu dah call mak aku tapi mak aku tak angkat...sorry to say lah makcik , makcik call mak saya sekali ok , masa tuu mama tengah exam so memang tak perasan lah...kot yerr pun mesej lah cikkk oiiiii , boleh lah mama beli kain kasi acik ke...tak pun makcik suruh lah laki makcik beli kain karang mak den bayorr lah...aduh haih wake up lah makcik...makcik menjahit , kira macam makcik berniaga...saya ni pelangan makcik..makcik tak nak duit ke ?? sorry to say kalau saya hantar baju kat cina , setakat stok kain tak de ni sikit punya hal lahh...sebab tuu cino kaya sebab dia rajin...aku tak kata melayu pemalas , cuma tak ada usaha nak berjaya...last last aku beli baju kat area terminal 1 , stok kain macam 2 kali pakai dah hancussss melecuss...


satu lagi cerita , masa kat pizza hut tadi makan ngan zaty dengan balqis...i kan peminat setia domino so agak kgdotcom lah aku nak order pizza...hahaha rasa nak guling guling kat lantai sambil gelak kan diri sendiri..ada 2 meja kosong..satu ni macam terdedah sikit , satu lagi tersorok...dua dua meja tuu still belum clean up lagi..kita orang pilih yang terdedah sebab tak perasan ada satu lagi table kosong...time tuu akak pizza hut tuu tengah clean up meja yang terdedah..then zaty kata "kak nak tukar meja yang tuu boleh ?" .... kau tau akak tuu jawab camni "hah alaaa sama jee duduk sini jee lah dah kemas ni " perghhhh aku ni malas lah nak buat hal kat tempat public...eyyy hello bukan kita orang mintak duit kau pun lah weyy...kau kerja kan be nice lahh , tak luak pun gaji kau kalau kau cakap elok elok...

kita orang order set , mushroom sup ada...dua kali zaty panggil pekerja pizza hut tuu mintak garlic bread...sorang pun tak datang kasi...perghhh ni kalau apak aku ada , confirm pecah kepala kau weyhh...bukan nye kita orang mintak mee mamak ke nasi gorang ke hape , BREAD hokayy ! kau amik letak dalam pinggan hantar kat table kita orang...susah ke ??

ok sekian sahaja aduan rakyat hari ini...saya nurul farhani melaporkan....sekian time acihhhh....

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!