Thursday, December 15, 2011

work out *haaakktuuiihh

ceh kerek gila aku nak cerita pasal work out *ok kasi penampor satu paaannnggg . ok dah cukup cukup aku dah sedar dari mimpi alam ini huwahaha . petang tadi aku joging tu pun sebab TERPAKSA ok -.- eeee venci tau paksa paksa i sukan sukin ni ...badan aku ni macam biskut tiger pulak , kejap aku rasa macam gemuk banyak kejap aku rasa macam slimmmmmm giiilleeeeeeeee hahaha *yang ado minah ni

eyh aku cakap serious ni tau , memang macam biskut body aku . aku ni mana boleh skip makan , kang macam disco bunyi perut aku dum dum dam hahaha ala ala gituu lah bunyi perut aku . selalu aku joging kat track meal jee yee sebab aku tak kuasa nak keluar siap siap dengan baju sukan dengan track bottom bagai mintak maap mintak ampuan tak kuasa akak ... terima kasih lah kat ayah sebab bermurah hati belikan hehehe i lap u lah ayah muwahaha ... lepas tu hari tu ayah dah bising bising sebab ayah kata track meal tu dah tak digunakan -.- eeee orang guna lah ayah je tak nampak ok ..

bukan nak cerita berapa berat aku , berapa banyak lemak telah berjaya aku kumpul atau berapa banyak stokin sukan yang aku ada tapi tak pakai *eyh tiba tiba cite stokin masuk dlm blog aku hehehe ... kita kan kan sebenarnya saje jee nak bagi tau lagu peberet iter masa work out .

1) hasta la vista (camp rock)
2) unfriend (greyson chance)
3) whos that boy (demi lovato)
4) staright to my heart (back street boys)
5) cupid (girls day) *sesuai untuk nak bersenam ala ala gedik style
6) run the world (beyonce) *mujarab untuk tarian dangdut untuk mak mak
7) got to love you
8) battlefield (jordan sparks) *paling sesuai untuk bersenam ketika marah
9) ring ding dong (shinee) * menari gerudi paling best lagu ni , terbaik wokk
10) energetic (boa)*catwalk digalakkan pakai lagu ni tau

ok aku senaraikan top10 jee lah yee . ikut kan hati memang satu folder aku tulis . kang korang bukan nak baca habis kan kan hehehe . lain orang lain cita rasa . ada orang suka dengar aku yang ala ala "cucuk langit" tuuu , terkeluar jantung aku dengar lagu macam tu hahaha . tapi tolong lah jangan kata kau bersenam sambil layan lagu ost ombak rindu , aku tau lah lagu tu dah macam goreng pisang panas sekarang .

kalau aku joging kat kompleks aku suka dengar lagu battlefield , fuuuhhhh aku akan buat braise walk lepas tu jalan poyo nak mampus konon konon menentang angin cewahhh sekali terjelopok jatuh tau lah hahaha .

Majulah sukan untuk negara !!!! hahaha tiba tiba apahal aku ni .... bagi aku 3 bulan tau tau , aku tengah usaha nak kurus habis ni . kena kuat kan semangat sikit . aku ni petang2 tu kalau rajin je joging , kalau mood malas tu dah menusuk di kalbu ku ini haahhh aku lagi suka betapa dalam bilik hadap blog dengan skype . . sape yang agak agak berazam nak kurus "mari lah ikut saya kawan kawan" cehh ayat dah macam ayat upin ipin *feeling feeling buat suara comel macam upin ipin

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!