Monday, December 19, 2011

disaat saat gentir .......

huhuhu haluuuuuuu assalamualaikum !!! how wow you ?? *ok mampus kene bebel dengan teacher BI aku merapu tulis ayat bi macam speaking indon huwahahaha . sape rindu aku angkat dagu .... *certorai angkat certorai certorai .

kan hari tu aku kata yang aku tak sihat . 3 hari aku betapa atas katil 24 jam . sampai aku rasa rimas duk terlentang jee , nak bangun tapi tak larat . petang semalam aku mengagah kan diri keluar tengok ayah tanam pokok baru baru dia , aku dah rasa nak pitam berdiri lama lama....nasib lerr aku tak tumbang time tu kalau tak sape nak angkat blue hippo comel ni ?? kau larat ke nak hangat aku ?? hahaha ok kereta sorong ayah ada sorong lah aku pegi klinik depan umah hahaha *mampus pancit tayar

sabtu ahad aku ok lagi , sampai pagi tadi mintak ampun ahkak dah tak larat dikkk . aku nak turun breakfast pun menangis aku naik turun tangga . ingat nak masak ikan steam tapi dah aku nak bangun pun tak larat . suruh bibik panas kan lauk semalam , buat sakit jiwa dan lara aku jee pung pang masak yang makan aku dengan bibik . paan feeling2 lahir kat london dia mana makan nasi *sedor lah diri kau tu lahit kat soromban jang oiiii

tadi dah pegi klinik ... doktor tu kata kan kan kan kan . aku mengalami ......


*saje suruh kau senaman tangan scrool 
























*amacam ?? nak tau tak aku sakit ape ?? scrool lagi yee hehehe 






























AKU KENA DEMAM TERCAMPAK !

hehehe tu lah doktor kata . i kena chicken pox atau nak nama glamour sikit kita panggil demam kpop hahaha *eeee please aku tak minat kpop ogeh ... ni semua kes berjangkit dengan paan . aaaaaaaaaaaaaa tensyen haku .. dulu masa exam aku tak sihat ,  nak amik resault pun tak sihat . ishh ishh cobaan . eyh tapi aku tak tau lah aku dapat pegi ke tak amik resault nanti . tengok keadaan lah yee . aqis ajak keluar esok , tapi dah aku demam tercampak ni kan terpaksa lah meraung jee tengok diaorang bejalan.... eeee aku nak tengok ombak rindu lahhh !!! terpaksa lah aku kutil kutil tabung beli cd . beli yang original ogehh . boleh simpan , kasi anak anak aku tengok lagi 30tahun akan datang huwahaha 

nak tengok gambar comel aku yang terkini tak ?? *comel taik kucing haktuihh ... esok lah yee , aku malam malam buta ni tak kuasa nak amik gambar . siang gambar aku cun sikir , malam hampeh . *macam bini shrek pulak aku ni hahaha ohhh please laki aku si gendut berkulit hijauu . pasal tatoo pd aku update esok lah yee hehehe . 

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!