Friday, December 16, 2011

Jcard bebeh !!!!

haluuuuuu ok tumpang lalu minah kepohci nak membebel ni hehehe . baru balik dari jj hahaha jj lagi baru rabu lepas pegi ni pegi lagi . aku pun dah kenal pekerja kat situ -.- aku update entry sambil pelahap apam pagi tadi padahal ayam goreng mcd dah bantai 2 ketul tadi , dengan breakfast nasi lemak sebungkus pagi tadi . haih macam mana nak kurus ni aniiiii ooyyyyy semalam bukan main kata 3 bulan . hehehe ala relax lerr esok akak joging yeee ....

sape tau hari ni Jcard kat jusco seremban 2 angkat lutut !! *asal aku sorang je angkat lutut ?? ... yang belum pegi sila lah pegi yee , rugi u alls tak pegi . sampai pukul 11 malam ni . tapi better kau pegi naik motor lah yee , jusco macam sardin adabi kau tau .. segala macam bangsa ada dalam tuu , eee pening kepala aku ramai2 ni . mama balik petang semalam , mama lah ajak aku pegi jj sebab ada jcard . pagi tadi masa breakfast mama kat mama ingat nak pegi jj kejap nak beli kuali ... hehehe kuali yee maa , yang tadi sampai belasah dua kasut dengan blouse kemain lagi eyh hamboi hamboi kuali nyee dak lah beli pun .

aku memang dah berniat ceh kemain lagi niat konon , aku nak carik jeans . aku ni kan kaki gajah memang lerr susah carik jeans . pilih jeans pegi kat fitting room , ohhh mak aii amoi ni aku tunggu dia melaram dalam fitting room tu kemain lagi . maximum 5 pasang jee boleh try , ni kau hangkut 1 bakul nak try banyak pulak cikadak kau kan . nak try banyak banyak pegi buat jj sebelah umah . nasib aku ni sabar sikit , kalau tak dah roboh pintu tu aku kasi pecah kau fitting lah sambil pintu tuu berbogel .... tak pun dengan kau kau aku bogel kan sekali karang hahahaha kejam betul singa betina ni  ... disebabkan amoi tuu mood nak beli jeans aku dah fly fly away , dengan jeans yang tak muat . eeee menci tau , boleh tak buat jeans lebar sikit part peha .. aku ni kaki besar kedabak mana lah muat straight cutting ni . jeans yang aku suka pakai voir jee , dah tu part voir punya jeans dah macam longgok buah rambutan jee besepah nak mampus -.- lepas tu amoi yang kerja kat situ macam nak tak nak jee amik kan saiz yang aku mintak . sikit sikit kata saiz dah habis lah itu lah ini eeee aku hempuk kau kat lantai kang . geram girgirl tau ! last last aku beli tshirt 2 helai dengan cardigan . haaaa puas hati aku , time balik senggih jee macam kerang basi huwahahaha .... jeans tu aku rasa lain kali jee lah aku beli . dengan makcik makcik sibuk duk rembat  handbang , shopping tak hingat dunia dia orang ni . main langgar jee , aku sekeh kepala dengan handbang tu kang tau lah .

tengah aku tunggu mama duk sibuk belek bantal lah cadar tilam ke hape , aku ternampak ada drama swasta tak berbayar hahaha .ada sorang makcik ni dia dengan anak dia kot tengah bayar barang2 dia lah kat kaunter . penuh troli makcik tu aku tengok . segala macam cadar lah bantal dia balun . kat kaunter tu memang beratur panjang time tu . tiba tiba duit makcik tuu tak cukup -.- tak cukup maksud aku , duit cash yang dia ada lah tak cukup . boleh pulak dia kata err boleh tak tunggu kejap , makcik nak pegi cucuk duit nanti makcik datang balik . ok lepas tuu aku dah tak tau mana pegi makcik tu sebab drama tu dah tergantung sebab mama dah ajak aku naik atas pulak . kesimpulannya sebelum nak bayar tu , buat lah matematik sikit . conggak lah sikit barang yang kau nak bayar tu ,agak agak duit dalam purse macam tak cukup pegi lah cucuk duit dulu so tak lah menggangu masa orang lain yang jenuh beratur nak bayar . ok fine aku rasa makcik tu dah terlampau excited , ambik itu ini sampai dah terover bajet . jadi lah pengguna yang bijak yee anda anda sekalian :))

gambar ada tapi aku malas lah nak transfer , akak lotih tau . jap karang nak pegi PD pulak i ada show hahaha . show lah sangat , kerek gila haku ni kan . heyy heyy orang PD jumpa korang malam ni tau tau , ana rafali pun ada jangan lupaaaaa yeee hehehehe . ok aku nak tido peluk peluk dengan bantal baru beli tadi hahaha boboi ...

eyyyhhh jap jap , jangan lupa pegi jj yee . ada sale and boleh dapat voucher . rugi tak pegi hehehe . minggu depan jusco maluri pulak ada jcard ok mama dah hint hint aku suruh ajak ayah pegi kahkah eeee i like nyaahhh ....

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!