Friday, December 2, 2011

minah terlebih over

grrrrr ok aku over so what ?? poyo sikit tuu kan style . sejarah betul hari ni , satu hari aku atas katil . malam tadi dalam pukul 3 baru aku tido ni semua bandi punya pasal kau lah punca aku tido lambat !!!! ahhh bedebah . lepas tuu pukul 5 bangun aku sahur , aku saje sahur lagi 5 minit nak azan sebab malas nak bangun dua kali . kan afdal melambatkan sahur tak gituu ustazah ?? lepas tuu aku sambung tido pukul 8 bangun mandi sebab kejap lagi ngaji . sementara tunggu ustaz datang pun aku boleh relax sambung tido pakai tudung siap siap . lepas ngaji aku bukak blog kejap pukul 11 lebih aku ngantuk so sambung tido balik pukul 2 lebih baru bangun . tadi aku dah macam kuntilanak guling guling atas katil . dahh lerr hujan sejuk pulak tuhh , kepala aku ni bedenyut jee dari tadi nak tido dah tak boleh tido . dari tadi aku tak keluar bilik , kalau aku turun pun buang karen jee aku turun naik tangga , i puasa tau penat nii -.- ayah pleeeaaaasssseeee besok bawak aku dengan paan keluar pegi jusco ke makan makan ke , sakit jiwa ni haaa seminggu berkurung macam banduan dalam rumah ni . aku nak keluar petang jee hujan , aku nak keluar dengan member memang aku malas lah nak naik bas tunggu bas lagi paling lah tak kuasa aku . ok dahhh sekian sudah luahan perasaan aku untuk petang ini . malam kang kalau ada lagi aku luahkan yee

semalam aku ada tengok satu drama ni , errr makcik ni ada HIV kot sebab aku tengok kulit dia macam errr bernanah , jadi hitam pulak tuu eeee tak sanggup i nak tengok habis . lepas ntah apahal makcik tuu dia gilo kot , dia pegi tuang air panas kat kaki badan dia yang nanah tuu . amik kauuu menggelupur lahh . paling hoverrr aku lahh . pelakon tuu pun tak jeriiittt aaaaaauuuuuuuuccchhhhh ssssssaaaaaaaaakkkkkkiiiittttt !!! aku pulak yang kepoh jerittt aduuuuhhhhhhhhhhh saaaakkkiiitttt nyaaaaaa weeeeekkk weekkkk !!! paan pandang aku kau apahal lang drama sangat nii ?? well aku memang macam ni . minggu lepas tengok gerak khas orang tuu kena belasah aku pulak yangg aduuuhhh adehhhh teanjat boboii hahaha

aku memang cepat kesian , kalau aku buat someone marah . memang macam cacing hilang laki lah aku duk mintak maaf mintak ampun kat orang tuu .satu lagii please lah jangan ayat aku power power lepas tuu buat muka kesian mintak aku tolong buat benda yang kau mampu buat sendiri -.- please lah jangan.... sebab memang aku tiba tiba jadi bofodohfoh(bodoh) terus tolong kau .  kat kawasan rumah aku ni memang ada aunty yang kutip kotak semua tuu lahh . dia bawak basikal tapi dia tere sebab dia bawak anjing dia sekali jadi bodyguard . kaki dia sebelah pakai selipar sebelah lagi balut . kadang kadang dia bawak anak dia sekali . alahaiii sian aunty  niii berapa sangat lahh duit dia dapat jual barang recycle tuuu . haaaa ni buat mood aku sentap niii .

aku nak buka apa eyh malam ni ?? anyone please hantar aku pegi kedai burger abang tembam atas bukit tuu . eee aku rindu lah burger dia . eyh tapi roti john dia pun sedapp smooth and smoothy jeee . terbayang meleleh sos cili kat mulut akuu wahhhhh -.- cedappppnyaaaa

memang aku nak cerita rojak hari nii well aku kan minah hoverr nak buat macam mana . kau menyampah ? ohhh hokayyy boleh tutup blog aku sekarang . eyhh aku baru perasan yang aku ada tahi lalat kat tangan , 15 tahun hidup sekarang baru perasan yeee kak . errr dah nak masuk sekolah dah bulan depan , aku kena beli beg baru ni . tahun lepas dah try body glove warna cream huh jenuhh aku nak membasuh 3 bulan sekali . duit 100 hinggit pun ada lagi boleh lah aku beli macam macam . satu lagi ada ke ayah suruh aku masuk asrama tahun depan . addduuhh aku bukan tak nak , nak jee bolehh jee kalau ayah susuh aku tukar sekolah tahun depan . tapii alahai aku ni kan penakut tahap melampau . mama kan lagi suruh aku stay STAD sebab mama kata biar aku duduk situ sebab senang pegi sekolah jalan kaki jeee . masa form2 aku jalan kaki pegi sekolah boleh jee kurus asal masuk form3 lemak aku mengada sangat nii eeee venci tauuu

eeee panjangnya aku membebel , ala tak pe bukan selalu aku buat macam nii . aku rasa macam aku ni dah very the ketinggalan sejak aku deactive fb . result keluar bila pun aku tak tau . aku ni bukan jenis yang rajin beli paper hari hari rajin tengok berita . ok tak pee kawan sedara sepupu sepipit ke sepapat aku semua berhati murni . ooohh man sumpah tengah cuak gila ni haih entah berapa result aku kan . masa amik result aku nak jadi yang terakhir . tak nak amik awal awal karang aku melalak awal -.-

ok dah cukup cukup , aku nak sambung tido eyhh tak hehehe mood rajin aku datang so aku nak pegi jog boboi guysss .

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!