Saturday, December 31, 2011

memori tercipta

hari ni last day 2011 kan jadi mari lah kita ramai ramai flash back kenangan manis 2011...perghh aku tak payah bukak radio satu hari ni , hari ni ada radio free depan umah (umah orang kawin)...makan lauk kampung tadi kat umah akmal fuhhh meleleh hingus aku , tiba tiba tadi nampak kerabu wooowwww i suka i suka...aku kawin lagi 20 tahun nanti makan lauk fish and chip boleh ??? *pengsan kena pelempangg ngan wan gedebushhhh betuah punya cucu

sekejap jee dah nak masuk 2012 , rasa macam baru semalam aku masuk sekolah "hyeee umur saya baru 15" .... "eeee takut nyeee minggu depan exam pmr" ......... "haih berapa lah result aku "     masa tuu macam supp saappp ok dah habis...2011 tahun paling menarik bagi aku , walaupun azam 2011 tak tercapai sepenuh nya tak pe tak pe..2012 kita azam bebanyak yehh...azam 2012 nak kurus selim melim boleh ?? haktuihhhh pagi tadi mama ajak jogging pun pura pura tak sedar...nanti aku edit gambar aku kasi kurus sikit lepas tu tampal kat cermin wahhhhh kelasss kau fani !!

aku rindu 3 durah 2011...serious i miss all of you , aku rindu nak naik tangga  setinggi alam tuu...aku rindu nak jerit jerit "weyyy senyap lah kelas sebelah belajar" ..... then kita gaduh dengan "RK" macam macam kan dia buat kat kita , but who cares bebeh ?? orang pandai memey cengitu suka berdendam...sampai sekarang aku tak tau apa punca kita gaduh...macam tak matang kau nak main kotor setakat nak kerat langsir mahal kita orang , setakat nak kasi pecah meja dengan papan kenyataan tuhh alaaaa bukan duit kita orang pun semua tuhh...lepas ni jangan nak bongkak sangat yeh , dah dah lah tuu nak hangin karang masuk form4 kau sama kelas ngan kita orang jugekk..tak ke  tueeettt gilerrrr tuh awwww

eyhh kontroversi pulak blog akak karang...hah cakap pasal blog ni dah hampir 1 tahun setengah aku tulis blog..tapi entry 2010 kau tak yanh baca lah , aku pun kalau baca balik confirm muntah duapuloh baldi...2011 dari awal tahun sampai aku habis pmr entry semua ciput ciput jee...masa tuu aku tak ada masa nak fikir pasal blog...aku akan cuba upgrade kan cara aku menulis...aku nak blog aku ni santai jee yang cerita pasal semua benda...fb pun bulan 3 aku dah mula deactive...ni akak nak kasi nasihat sikit yeh , kepada adik adik yang nak exam upsr ke pmr deactive jee lah fb korang tuu kejap..tak lama mana pun 10 bulan jee...bila kau deactive tu confirm otak kau fresh dari memikirkan "eyh friend request aku mesti dah banyak ni "   "eyh kawan aku suruh upload gambar boria ari tu " aku cakap sebab aku dulu macam tuu , balik sekolah fb nak tido fb sebelum pegi tusyen sempat lagi on fb balik tusyen on kejap...kekadang tuu time belajar laptop atas meja sambil on fb...sekian sahaja pesanan ringkas huwahaha

azam 2012 ..... 1)nak jadi peramah sikit dari sekrang 2)nak turun berat badan 10kg 3)nak jadi seorang yang rajin membaca paper english *menyesal sebab bi aku B hoho 4)menjadi farhani yang jauh lebih baik dari tahun lepas ....penat lah tulis tulis , aku sumbat gambar jeee lah yehh ....


bahagia tak kelas i ?? kelassss kau 3 durah


eyh gelap nye aku huwahaha...kat sekolah jee pun tak payan nak melawa sangat lah 
ok balik time , aku rumah paling dekat tapi aku selalu balik lambat hahaha
aku benci omar gemuk .... kau suka ejek "eeee gigi fani gigi arnab" menci menci menci !


ok cun cikgu masuk kelas tambahan lambat...

syaarir cepat cepat keluar phone amik gambar....

aku benci korang sebab suka kata aku buat peace sengget....sentap mak ogeh -.-

korang memang suka curik handkerchief aku lepas tuu buat lap whiteboard...asal kijam sangat nieh ??


aku ingat lagi time ni kat makmal bahasa , cikgu syikin tengah marah marah....
orang sebelah bisik "pssss weyh bak name tag"


tiap hari jumaat kita selalu amik gambar before balik...sebab hari jumaat cikgu yang last ustaz hahaha ustaz memang cool tapi sekali dia hangin perghhhhhh senyap terus -.-


yang ni masa last day sebelum pmr sebenar...semua tengah busy study last minute tapi sempat tenang tenang kan otak kejap kita buat gilaaaa jap yeh 


nanti sape masuk makmal biologi nampak jam katak kenyit mata sebelah warna hijau tuu jam kita orang...
kita sodokahkah kan jam ni...
ok balqis memang tak aci...asal nama kau besar weyh ?? 


menci lah aku jee rendah semua tinggi macam galah -.-


korang ni memang dah tak ada kerja lain yeh ?? nak lepuk lepuk vontot anak orang 


ok dah jangan nak bajet maharaja sangat lah weyh 


lastly....we are who we are

korang jangan pindah tau biar aku jee pindah hahaha 

*gambar curik dari fb syarir dan fad...seketul jee gambar dari camera aku

happy new year !! janga lupa hadiah aku yeerrrr hahaha 


No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!