Wednesday, December 28, 2011

macam macam adoooo

aku nak cerita campur campur tau ari ni...nak membebel sikit nak komplen sikit....aku mengatuk gila lah hari ni...pagi tadi tidur terganggu sebab pukul 8 mama dah kejut ustaz datang mengaji , ustaz dah otw perghhh bedesup aku masuk dalam bilik air celup celup muka ok dah i dah mandi muwahaha mandi badak betul...lepas tuu tadi teman mama pegi nilai beli hadiah hape entah aku tak tau , aku cuma diarahkan untuk ikut jee....i kan bodyguard mama yang gagah awww...balik tuu dapat ganjaran mama belanja tutti fruiti...paan sekarang kemain dah tak layan slupee 7E , pape jee pesan tolong beli kan tutti fuiti...kau ingat senawang tuu dekat ke weyh ??

petang semalam pegi beli barang sekolah paan , from top to toe ! gila kentang betul tiap tahun beli kasut baju beg lah segala yang berkenaan...baju kemain sampai 3 helai , anak jantan memang baju tak reti nak jaga leklok..nasib pakai baju biru , zaman dia pakai baju putih dulu masyaALLAH naik muscle bibik aku sental baju dia...aku tengok jee dia beli hehe aku pun tak tau nak beli apa..baju mama tempah(badan gajah mana boleh beli) kain pun elok kasut pun ok lagi lah kot...lepas tu ajak mama pegi jusco beli stationary kat popular...mama paan pegi mcd aku berambus masuk kedai Momoe...dah pasang niat sebenarnya nak beli handbag kat situ..aku punya handbag yang beli kat giant dulu hahaha dah jahanam tali tuu dah nak tercabut al-maklumlah beg murah hoho...before ni selalu lah jugak masuk momoe ni tapi berani jeling jeling jee lah tengok bag kasut dia..cekik darah weyy..so dengan gagah nya semalam aku masuk dah terus capai handbag idaman , nasib ada 20% discount lega hati girgirl...masa kat cashier berat jee tangan aku nak hulur duit bayar , fuhhh bag ni kurang kurang sampai aku umur 20 tahun mesti elok lagi...biar beli mahal sikit tapi boleh pakai berzaman(kgdotcom cenggitu lah)

masa nak balik tuu singgah kat speedy jap , speedy ni lah kedai peberet paan..dia nak beli kung fu panda 2 tapi dia tak de duit..mama entah mana hilang , yang ada aku jee..aku memang nak beli cd , dah lama tak beli teringin pulak nak beli..aku beli "aku bukan tomboi" then paan nak sangat kung fu panda yang harga 39 hinggit tuu...perghhh tesembur mata akak kau ni dikk oyyy..ok lah mood aku baik hari ni so aku belanja kau beli cd , ni kira hadiah birthday kau tahun 2012...sampai kat counter nampak pulak cd spykids , kita orang memang dah lama carik spykids ni berzaman nak tunggu cd dia keluar nak tengok wayang dulu time puasa pulak..begaduh gaduh aku ngan paan kat counter tuu..."kau beli lah spykids tak payah beli aku bukan tomboi" ..... "eyh banyak cikadak ni duit aku suka hati lah nak beli ke tak , kau tak yah lah beli kung fu panda amik jee spykids "  sian akak cashier tuu tunggu jee kita orang habis gaduh2 manja nii...keputusan telah dibuat spykids lain kali lah beli...aku rasa menyesal beli cd aku bukan tomboi , baik aku amik spykids...sorry to say macam cerita bodoh bodoh kau tau tak...serious aku cakap ni , kau ada duit dah kaya boleh tak buat movie gempak sikit...dengan ending macam #&%@#$% .. aku ni beli cd tuu sebab pelakon dia kemain hot hot setaf tapi aduh satu hapak pun aku tak paham apa makna cerita tuu... apa kata kau buat cerita sentap sentap sikit , kasi leleh habis *aku layan ok cerita jiwang karat marat



..................................................................

aku tak pernah tunjuk gambar kucing kucing aku yang macam beruk kat rumah tuu...sekarang ni aku rasa dah nak hampir 20  ekor rasanya..sebab ada 3 mummy yang abru beranak...umah aku dah macam hospital besalin..pagi tadi tengok tv datang pulak si kiki ngan hachiko...jantan dua ekor ni memang suka mengedik...sajee je tak nak balik umah , sebab takut kena kurung dalam sangkar..mari lahh kita nonton gambar yang terhangat dipasaran kini....


aku tengah tengok tv tiba tiba kiki kedebomm rebah dibawah meja dan tido 

apahal jantan gatal ni ??ngantuk sangat lahh tuu aku jerit jerit pun dia steady jee tidur...


aku amik gambor dekat dekat dengan flash pu dia cool jee tidur..bedebah punya kiki !!

eeuukksss kantoi idung tak penah korek , taik idung kau kiki keras macam batu..tak kuasa aku nak mandi kan kau...

kiki bapak segala kucing awww i takut nak mandi kan nanti dia mengganas grrrr girgirl atut -.-

kiki tak penah nak senyum , asyik moody jee..aku suka picit tangan dia hehehe gebuu tembam macam tangan aku


hyeee nama saya hachiko 

akak fani tuu suka picit perut saya , saya menci akak fani sebab dia selalu tarik ekor saya...

tapi akak fani baik sebab dia selalu rebus kan ikan then kasi saya extra ikan sebab dia tau saya kuat makan macam  dia

ohh ngumapat aku eyhh siap kau....hachiko ni dulu kita orang ingat dia betina sebab muka awww nyahh gitu ropaaanya jantan sebab nampak sekotol tolor kat vontot dia hahah...

i love hachiko sebab dia pembersih , sangat pembersih...kucing betina yang lain kemain tak reti nak jaga diri sendiri but hachiko very the good girl boy suka jaga kebersihan..


hensem tak aku ?? 

OMG ! aku rasa nak panggg pelempang budak gedik nii...rasa nak peluk dia kuat kuat...

walaupun aku nu bukan pengemar kucing yang tegar , aku tetap sayang semua kucing2 aku *feeling kasih sayang jap


grrrr gila gedik jantan niii 

peha kau kan buat goreng berempah sedap tau tak..banyak isi kenyang aku makan 

dah lah perut uncit , angkat kau macam angkat baby tau tak ! nanti aku nak beli stroller baby boleh bawak kau jenjalan pegi jusco kan kan kan...lepas tuu kita beli kau punya pampers hehe mesti kau suka 

jangan tekejut hachiko ni walaupun badan besar gajah tapi tetap isap nenen mak dia *buat malu kaum jee lah kau ni

last sekali gambar anak dan bapak...


tueeett gila ....









scrool banyak banyak sikit deyh 







































aku tak paham betul dua beranak ni...perlu ke tido cenggini ?? perlu ke perlu ke !

sorang muka senduk sorang muka sudu , bagus lerr tuh 

kau nampak tak bantak bawah meja tu ??

meh ni akak ni story sikit , tu nama dia bantal geli geli 

tuu lah bantal ucuk kesayangan paan , pagi pagi pegi sekolah mesti bawak bantak geli geli dia...nak pegi kedai depan pun bawak bantak geli geli dia...

ropol ropol kat sarung bantal tu berfungsi sebagai tempat untuk dia mungutil gutil...entah lah aku pun tak paham apa lah bagus sangat bantal geli geli budak betuah ni

*jangan lupa tengok tentang dhia tau petang esok last episod bebeh !

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!