Sunday, December 4, 2011

thank you hero

auuuuccaakkkk good morning *lambai lambai tangan

eeee senak perut aku makan roti sardin gulung , rasa nak muntah pulak . menyesal buat , kalau aku tau tak sedap aku buat sardin tuu jadi lauk tengah hari ni je . tensyen i tau -.-

paan semalam demam , hari ni pun demam . jadi aku lah yang kena jadi nurse tak berbayar . malam tadi dah macam komando askar aku jerit suruh dia makan ubat . ubat besar panadol pun dia tak boleh telan . memang aku hangin lahh . ubat tu dah nak masuk mulut dia pegi keluar kan balik , dah tu 20 kali lah duk keluar masuk ubat tuu sampai kesudah tak telan . air dah berapa gelas habis . kejap nak tekencing , nak tengok tv jap nak rehat kejap . memang dah macam tarzan lah aku malam tadi .kau pilih , nak aku campak ubat tu ke kau nak telan sendiri ??? cehhh kemain garang ahkak kau kan paan . finally telan pun ubat tuu , lepas tu nak minum ubat batuk yang jenis sirap tuhh . aku dah letak ikut sukatan lepas tuu dia mengedik jap lah jap lah habis tumpah . eeeee aku balun budak ni kang . ayah datang baru tehegeh hegeh nak telan ubat , takut kena ceramah free lerrr tuh . pagi ni , aku cool sikit lah suruh dia makan ubat . cakap nak sopan jeee , lembut jeee ayu jeee hehehe ceh . kejap lagi confirm dia tido effect ubat selsema kahkah so boleh lah aku tengok tv yahooooooooo!!!

aku ni kan dah nak dekat sebulan aku mandi dalam gelap . bilik air aku lampu terbakar -.- bila nak cakap kat ayah asyik terlupa , lupa lupa sampai lah sebulan gelap jee bilik air tu . kalau malam tu aku mandi bercayahakan lampu suluh kecik comel . gosok gigi pun nampak tak nampak jee hahaha . eeeee agak agak masalah mandi dalam gelap aku ni mesti boleh masuk BERSAMAMU kan ?? errr tak pun ADUAN RAKYAT ok jugak kan . ok tak payah , super hero aku dah betul kan lampu ni semalam . thank you ayah hehehe sayang ayah kerana prihatin dengan masalah mandi dalam gelap alang .

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!