Saturday, December 17, 2011

ubat ketenangan jiwa ada ??

aku ni dah berbalut dengan selimut dari tengah hari tadi . sejuk lahh weyy , tengah hari buta sejuk ?? ahkak demam lerr dik . dari malam tadi tiba2 kepala aku macam something wrong . macam ada batu sebesar gajah jee dalam kepala ni . aku ingat sakit biasa jee , pagi tadi macam dah teruk sikit . aku tau , kalau aku sakit kepala makna nya demam dah hint hint nak betapa dalam badan aku . bila masa aku kelua rumah ?? bila masa aku main hujan ??

hehehe ni mesti kes errr darah gemuruh di jiwa dah melanda diri kahkah . gila kau tak cuak resault keluar minggu depan !!! haku dah siap mimpi mimpi ni . jangan tanya mimpi apa , aku bedal kau kang .

aku nak update pasal pesta dangdut yang aku pegi malam tadi . hahaha ok eeee tak kuasa aku nak pusing gerudi tak tentu pasal ni . malam tadi aku tengok tatoo dekat PD . eyhh korang korang please lah pegi tengok sumpah best gila . malam ni dengan malam esok jee lagi . lepas tu haih melepas lah korang . you better go now !!! aku hempuk sorang sorang kang hahaha singa betina demam demam pun nak hangin jugak ke ???

ok aku nak jadi sleeping tak berapa nak beauty sekarang . baru pukul 7.35 kau dah nak tido ?? hahaha ala orang sakit kena tido banyak , supaya minda berkembang dan badan pun berkembang hahaha ... nanti aku dah sihat aku update pasal PD ...

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!