Thursday, December 29, 2011

tiru macam dia !

ohh ALONG ku yang jauh nun di tepi laut cina selatan...semoga bahagia disamping kertas exam kau yang comel comel serupo aku tuhh...i dah baca doa yang u tulis tuu , jangan lupa yee hadiah akan dituntut...jangan lupa jugak 20 januariiiii huwahaha...so ada dua hadiah lah tau tau , bagi memahal sikit deyh...

kita kan kan dah curik video clip dari awak lah ALONG gemuk kurus...yang sweet macam gula tuhh..saje menambah traffic light aku ni... tuu kawan hang ke ?? ohhh santik akak dena tuu macam aku...hehehe bila lah aku ni nak dapat abang ipar kan kan..kau tau si azim depan umah tuu , abang dia kawin esok...alhamdulillah kenyang perut aku makan nasi minyak esok...

to my lovoly sistor ... good luck for your final exam...kau telan jee lah , lepas tuu kau buang lah balik segala macam yang kau baca kat  laut cina selatan...pesanan ringkas dari saya , dont bring toyol in the exam hall lenung lenung kan lah selamat belamal hehe...


ok dah cukup cukup berangan lagi dua tahun waaa nak spm !!! i nak kumpul duit bebanyak beli kereta besar macam aku huwahaha...

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!