Thursday, December 29, 2011

Tentang Dhia

sob sob ok lap sikit air mata yang dah macam hujan lebat membasahi bumi....i kan jiwang karat marat , i kan gadis air mata , i kan ratu drama JEEE LEBIHHH WEYYYY  ! aku ni baru jee lepas tengok cite tentang dhia yang kat tv3 pukul 7 tuhh...petang semalam balik lepak ngan cousin lambat sangat , pukul 7 lebih baru sampai rumah...sapp supp aku mandi solat dah pukul 8 ! alaaaaaaaaaaa last episod tau malam tadi...nasib ada phone pujaan hati boleh tengok ulangan free of charge...

aku tak tengok episod pertama , sebab sebelum drama tentang dhia ni kan ada drama apa tuh soffiya kan...soffiya pun aku layan gak , tapi lama lama bosan pulak tengok hero dia tua lahh yang hensem pun fizo omar jee..terus tak layan soffiya dah haha...bila tentang dhia dah masuk episod 10 kot  baru aku mula join..ada satu episod tuu tiba tiba ada babak hantu pun , muncul pocong dalam umah pergghhhhhh kau tenajat girgirl -.-  terus tutup mata pejam lelama...dengan muka pocong tuuu haihhhh tak sanggup aku nak cakap...terus seminggu lepas tuu tak boleh tido sebab asyik ingat benda tuu...aku muka nampak cool kau tak tau aku takut mandi malam huwahahah..i mandi pukul 5 langit masih cerah diwaktu itu hahaha...

ending tentang dhia perghhhhh terbaik wokkk...meleleh air mata akak ni tau...bagi aku tentan dhia lagi best dari nur kasih...nur kasih macam merepek sikit , ada ke dah kena tembak hidup balik eeee tak logik tak logik...tentang dhia lebih kepada masalah orang sekarang...tak suka sikit main bomoh , santau lasi mati lahh...eeeee tak paham aku , kau tak takut ke pegi jumpa bomoh tuu ?? kalau aku lah ohh pleaseeeeeeee mandi malam2 pun takut ni kan nak jumpa bomoh yang duduk dalam gelap tuu...

aku tak pernah tengok movie ending hero dengan heroin mati sekali...kalau baca novel pun tak penah lah ada novel yang hero heroin mati...paling teruk pun hilang ingatan tersorok kat kampung orang asli...i dah hafal cite peberet orang melayu ni -.- tapi drama ni memang berani mati betul...kita kan kalau nak buat cerita kena puas kan hati orang yang baca/tonton...setakat ending happy ever after loving loving ni alaaaa aku dah muak lah tengok drama ending cenggitu...eyh boleh buat drama tentang dhia part 2 tak ?? hero heroin mati kan , kau call aku eyh aku boleh belakon jadi anak hero heroin...*kasi lah chance aku berangan japp , tak dapat belakon ngan aron aziz ngan apak aku cik aziz pun jadii lahh

dah lama aku tak tengok nora danish belakon , selalu belakon comel comel jee...sekali dia belakon jadi bini orang pulak , ok bagus bagus akak suka kau belakon dikkk (siapa lagi tua sebenarnya ni ?? confuse) ada sorang lagi pelakon tuu yang jadi melly..ni lagi sorang , walaupun banyak gak eyh gosip pasal dia tapi ahh aku tetap suka cara dia belakon...this is what we call an actor meyhh...kau tengok part dia jadi wanita sundal edar dadah lahh kuang ajo ngan mak sendiri fuhhh mantap bhaii...part dia insaf pulak , ngan suara ayuuuu jeee tudung lagi calobateyyhh tip top !

alaaa lepas ni no more tentang dhia -.- sedih lerh cenggini...kang lepas maghrib aku nak tengok cite hape ?? macam tak best jee next coming drama minggu depan...well done tentang dhia ! sapa darektor ?? sape tulis skrip ?? meh aku belanja aiskerim sebatang...kau nak hadiah lebih lebih amik aku jadi pelakon leleh leleh tau tau *i nak ngan aron aziz tauu tau tau

dhiaaaaaaa yang aku cinta , selama ini ku harapkan --------->  aniiiiii yang aku benci , sejak kini ku tingalkan

nantikan drama i 20 tahun akan datang muahahaha

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!