Saturday, October 29, 2011

broga ohhh broga

assalamualaikum :) masih dalam mood penat campur sedih campur kecewa campur marah campur menyesal bersamaan dengan AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA huh -.-

minggu lepas izzati ajak join dia pergi naik gunung dato , mama dan ayah pun dah kasi green light . then hari rabu atuk dan wan datang rumah mama pun cerita lah yang aku nak naik gunung . malangnya atuk dan wan telah membangkang -.- malam tu pulak mama pun kata kat aku tak payah lah pergi bahaya hujan sekarang ni . mama kata sabtu nanti which is today nak pergi wedding dan lepas tu boleh pergi shopping . aku pun haih nak gunung buat penat je so baik pergi shopping kan .

keputusan telah pun dibuat aku tak ikut aktiviti tuu . hari jumaat which is semalam balqis call dan dia masih cuba memujuk aku untuk join tapi bukan dekat gunung dato dekat bukit broga . time tuu aku memang dah sangat confuse mana satu aku nak pergi ni . BROGA ATAU SHOPPING ? pikir punya pikir aku pilih broga . walaupun pilihan telah dibuat tetapi otak ni still fikir betul ke keputusan aku ni ? sempat lagi kalau nak ubah fikiran .

pagi tadi awal jugak aku banggun , pukul 5.30 bangun mandi siap siap breakfast minum susu jee . HAHA style jee nak naik bukit minum susu . bekumpul kat sekolah dalam pukul 7 baru bertolak . empat kereta yang pergi . sampai sana jee waaaahhh ramai gila maknanya kita orang jee lah yang lambat sampai -.-

aku tak ingat pukul berapa kita orang start mendaki , mula mula bersemangat lah jugak sampai suku dah macam pancit . time kita orang naik ramai yang dah turun , maybe dorang naik pukul 6  lebih untuk tengok matahari terbit .

naik naik dan terus naik sampai satu stage aku memang dah betul betul pancit , aku kata dekat aqis dengan zaty korang naik lah bedua aku tak larat -.- haha korang semua patot tengok muka give up aku kahkah . aqis kasi aku makan chocolate sebab dia kata kasi tenaga sikit , bukan chocolate jee asam gula gula semua dia kasi haha . aku rasa nak muntah pun ada . dengan bersemangatnya aku teruskan juga sampai puncak . sampai puncak jee ada orang sambut kita hehe sukasuka :DD

HAHA lupa nak cakap kita orang bukan pergi bertiga jee ramai sebenarnya , ni event kelas form 4 kelas cikgu which is ayah izzati . so izzati ajak lah aku dan balqis sekali .

screen canon aku pecah sebab terhentak batu :'( aku lupa nak cover dengan tuala . aku terpaksa letak dalam beg sebab aku kena naik bukit yang curam pakai tali . sampai kat tempat rata aku dah penat sangat bersandar kat batu sampai lupa dalam beg ada camera puuuppp haha aduh tuhan jee tau betapa hancur nya hati aku bila tengok screen retak . masuk hospital lahh kau wahai canon

every body smile !!!

up up we go yahooo :)

muak excited nak naik bukit broga

alolo baru 15 minit naik dah muncung muncung anak dara dua orang ni

stage kedua

laluan untuk ke puncak broga

yeeeaaa berjaya sampai ke puncak bukit broga !

ok jangan cakap banyak senyum citit heeeeeeeeeeee :))

semua muka letihh jee HAHA

ok walaupun ada kemalangan jiwa eyh silap kemalangan tak lah jiwa sangat tapi tak pe aku redha jee . ni tengah pikir ayat lagu mana cek nak habak kat bapak pasal screen retak .

kat atas bukit tadi aku temgok ramai jugak yang buat kerja amal bawak plastik sampah dan kutip sampah sampah kat atas bukit tuu . ok thumbs up rakyat malaysia memang prihatin :)

brogaaaaaaaaaa nanti i datang lagi ok !