Sunday, October 23, 2011

cool down babe

jyeeaaahh hehe baru lepas balik main badminton dengan ayah , mama dan paan . to my along sorry mok aku tak bawak phone tadi ,sorry tak reply text kau dan buat masa ni aku malas nak mesej siapa siapa :D lepas main badminton pergi tesco kejap semata mata nak beli susu dan roti . padahal 7E kat depan rumah pun ada . mama kata tak apa sekali sekala jalan apa salahnya

aku ada satu masalah yang aku tak tau macam mana nak kawal . macam tadi aku kalah game badminton dengan paan , bila paan dah score 20 aku baru 19 aku terus jadi give up dan malas untuk terus kan game walaupun aku tau aku masih ada harapan untuk menang . masalah aku dalam mana mana game yang aku join sekali pun aku selalu moody bila aku dah mula nak kalah . masa darjah 6 dulu masuk bola jaring lawan dengan sekolah mana aku tak ingat , point sekolah tuu dengan sekolah aku memang dah jauh sangat memang mustahil lah nak menang . aku pun dah mula buat perangai main tak bersemangat sampai coach aku perli bila sekolah aku kalah -.-

aku selalu didik diri aku ni untuk sabar , jangan cepat mengalah . tapi kenapa aku selalu gagal kawal perasaan aku -.- sampai kadang kadang aku tak nak kalah , aku nak sentiasa menang supaya aku tak cepat mengalah . result PMR ada lagi lebih kurang sebulan setengah untuk keluar . sejujurnya aku takut sangat , aku takut untuk kecewa dan aku tak sanggup nak kecewakan mama dan ayah lagi.

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!