Thursday, October 13, 2011

superman ku

hye hye assalamualaikum wahai readers :) amacam sihat ? haha

bulan september birthday dua hero family aku . semestinya paan dan ayah . family aku birthday semua ada partner . january aku dengan mama , mac angah dengan along . kali ni birthday paan sambut dekat rumah cousin aku masa open house kat rumah dia . birthday ayah memang lah tak sambut ramai ramai hanya ahli keluarga terdekat jee . siapa yang tedekat ? semestinya aku paan dan mama

ok elok aku cerita pasal birthday ayah dulu sebab birthday ayah 25 september 18?? haha tahun berapa aku tak tau . masa birthday ayah we all hanya keluar dinner 4 orang . along angah it is much better if both of you are here :'( tahun ni mama belikan ayah hadiah . as i know , birthday ayah before ni mama jarang bagi ayah hadiah . aku yang teman mama beli hadiah , nak beli kan baju nanti ayah tak suka pulak pattern yg dipilih . jadinya sebagai penyelesai masalah mama beli kan ayah perfume . plan nak pegi kl sebab brand perfume ayah memang kat seremban tak jual . tapi mama kata tak sempat so pegi parkson jee . beli perfume dapat voucher 20 ringgit haha so aku pun apa lagi ambil kesempatan lah . baru ingat nak shopping tapi 20 ringgit apa boleh beli ? so aku decide beli kad jee lahh .

masa birthday ayah aku orang terakhir yang wish , dah petang baru wish . bukan apa , hari tuu pagi pagi lagi ayah dah keluar main golf dan pagi tuu jugak aku tusyen . tusyen sampai pukul 1 , bila aku balik ayah mama paan tak de kat rumah . dia orang semua balik kampung sebab ada kenduri . petang tuu keluar pegi beli barang time tuu lah baru aku jumpe ayah . aku boleh jee text ayah untuk wish die tapi aku tak nak , im his only daughter in seremban now . aku nak cakap face to face dengan ayah .

ayah happy birthday :) you my hero . to me he is the best man in my life . ayah bukan macam ayah orang lain . ayah tak pernah pukul anak anak dia tanpa sebab tak penah rotan anak anak dia dengan tali pingang . ayah tak pernah didik anak anak dia dengan cara kekerasan . even mama selalu cerita yang kat tempat kerja ayah garang sangat tapi bila kat rumah dia seorang yang baik :) kalau ayah busy sekalipun bila dia balik rumah muka dia cool jee tenang . ayah selalu ejek aku gadis air mata haha . 

actually panjang lagi aku nak tulis pasal ayah tapi nanti korang bosan pulak . macam along selalu cakap nanti cari laki baik macam ayah hehe . ok ni nak cerita pasal suprise yang aku mama dan paan buat . malam tuu kita orang sajee je tinggal kan ayah sorang tengok tv . kita orang masuk bilik aku tulis kad masing masing . haha kelakar lah . lepas tuu turun bawah nyanyi lagu birthday mama kasi hadiah . lepas tuu ayah baca kad yang we all kasi .

ni kad yang paan kasi . aku suka kad ni sangat unik 

yang tengah tengah tu ayah . periang betul ayah ni haha 

sudah sudah tutup cerita pasal ayah . now pasal birthday paan pulak . tiap tahun mama mesti beli goodies untuk kasi dekat classmate paan . over kan budak ni , birthday aku pun tak buat macam  ni .

like father like son <3


memang like father like son betol . dua dua degil . dua dua ada tahi kat telinga .semua sama lahh

si baju hijau itu lah paan 
satu benda yang satu family aku dah tahu pasal paan . paan sangat sangat suka kan warna hijau . tengok tuuu baju die warna hijau . kebanyakkan semua baju dia warna hijau . jarang lah tengok dia keluar pakai baju warna lain . ada sekali tuu pergi raya aku pakai baju kurung warna hijau , paan kata 'haaaa kan bagus tuu pakai warna hijau ' hari tuu mama kata apa kata tahun depan kita raya pakai colour hijau . paan apa lagi terus setuju lerrr

pape pun happy birthday paan . tahun depan kau upsr yee jangan nak main main . aku jee boleh tengok tv kau duduk diam diam baca buku .

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!