Thursday, October 27, 2011

living as a family

jyeahh assalamualaikum :)

aku tak pernah nak cerita pasal kelas aku kan hehe , bukan tak nak cerita tapi kena tunggu masa yang sesuai dan ini lah masa yang sesuai . pejam celik dah 3 tahun aku berada dalam alam sekolah menengah . daripada aku form1 sampai form3 alhamdulillah aku masih stay dalam DURAH .

bagi aku masa form1 dan form2 tu biasa biasa jee tak ada yang menarik . tapi masuk form3 rasa semasa berada dalam kelas tu memang lain . sekarang kita orang lagi rapat tak kira lelaki perempuan dan bangsa apa sekali pun . lagi lagi dengan teacher maznah yang sangat cerewet tapi best . thumbs up teacher :) HAHA

sejak PMR habis aku jadi rindu masa belajar dengan korang , masa kita gelak , borak borak , buat mesyuarat tingkap sama sama . aku tak tau nanti masa form4 aku dapat ke kawan kawan macam korang ?

kita selalu happy sama sama kena marah pun sama sama . hampir semua cikgu pernah marah yang memang tahap maximum lah , aku rasa korang paham apa yang aku cakap kan hehe . well budak 3Durah memang mulut tak reti nak stop langsung . disebabkan bising yang teramat lah kita selalu kena marah kan kan . bila dah kena marah dah kena ceramah sikit mula lah insaf kejap lepas tuu mula balik potpet kita HAHA .

alhamdulillah dulu hampir tiap minggu kelas kita memang kebersihan kelas , bagi aku bukan senang nak cari classmate yang boleh bekerjasama . mungkin ada sesetengah kelas hanya kaum perempuan yang rajin kemas yang lelaki tahu buat sepah jee ish iish .

walaupun ada yang tak suka dengan kita , mungkin mereka ada sebab dan mungkin juga 3Durah yang ada buat salah . disini aku mewakili pelajar 3Durah ingin memohon maaf sekiranya ada kelakuan kami yang membuatkan korang rasa tak puas hati . kalau pandai tapi hati asyik nak dengki jee tak guna jugak :)

aku pun tak tau macam mana nak tulis kenangan kenangan 3Durah , nak tunjuk video tak ada pulak . susah nak luahkan kegembiraan itu dengan kata kata .

aku rindu hari hari sebelum PMR kita semua belajar sama sama , semua busy study sampai tak nak borak langsung HAHA . 3Durah i miss you so much , i love you so much .

nanti kalau ada yang pindah jangan lupa aku tau , kalau lupa aku tendang korang lajulaju . i love you guys <3

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!