Saturday, October 22, 2011

musuhnya habis binasa

jyeahh baru lepas habis tengok bolah dekat stadium paroi bersama ayah dan paan . penat best gempak semua ada . kali ni tak kecewa sebab menang hehe . ni game yang kedua aku tengok . first game dulu T.TEAM lawan NS jugak tapi kalah .

aku rasa sangat sangat rugi sebab tak bawak camera -.- niat memang nak bawak tapi bila fikir balik kang pape jadi susah pulak . tak pe lain kali confirm aku bawak .

ayah kata lepas maghrib dah jalan . aku memang dah agak dahh so aku dah prepare mandi awal awal iron tudung and blabla . sampai sana parking dekat area ijan burger . masyaALLAH jauh yang amat , nak kena jalan aduh letih aku . sampai stadium tempat pulak dah full so terpaksa lah duduk bawah . agak terbatas lah jugak pemandangan .

around pukul 7.45 stadium dah full , ok kau bayang kan satu stadium paroi penuh . carik lah ruang kosong tak kan jumpa punya . macam biasa macam macam bunyi ada tadi . paling best masa player NS tengah buat warm up satu stadium buat ombak . sumpah cantik !

lepas nyanyi lagu negara ku ada supporters yang dah start buat hal baling mercun and main api . lepas tuu amik kau keluar group FRU haha . dah macam group zombie pun ada kahkah . game pun start macam macam aku dengar . paling kelakar makcik belakang aku sibuk dengan Alif die . alif main elok elok yee alif jangan gopoh gopoh , akak sentiasa sokong kau dik  . aduh kelakar kan makcik tuu , laki dia kat sebelah tapi dok tehegeh hegeh panggil alif . paling best bila makcik tuu nak cakap" ok good alif clever boy " tapi dia asyik salah sebut clever boy jadi clear boy . aku dengan paan pun macam haaiihh makcik ni SPM english problem ni HAHA *ok jangan marah makcik gurau jee

game yang pertama mengecewakan penyokong NS . time tuu aku pun dah haiiihhh kalah lagi lahh ni . then game kedua lagi menghampakan apabila T,TEAM berjaya menjaringkan satu gol walaupun hanya mempunyai 10 pemain . lepas tuu NS dah mula menjaringkan gol . bergegar lah satu stadium .

tiga minit yang terakhir ada dua pergaduhan . ayah kata tak guna otak betul main sebab dia gaduh tuu boleh menyebabkan kemungkinan NS tak masuk final . come on lah lagi 3 minit dan kau dah confirm masuk final nak gaduh apa . haishh mental kena kuat lahh  .

then dahh preeeeetttttt yahooooo sah masuk final so see you all at shah alam ok haha . then before keluar stadium ada penyokong yang pengsan . bagus lahh tuu siapa suruh cari masalah . yelaa kau yang baling mercun kau sendiri lah yang kena .

masa jalan nak balik , kena naik bukit aku memang dah biasa jalan kedek kedek tapi ayah buat braise walk pulak dia . ayah kata kena cepat supaya tak stuck dalam jam . ayah tarik tangan aku paan pulak pegi tolak badan aku . hero dua orang ni memang kejam yee . dalam kereta aku dengan paan perli ayah sebab kali nii ayah kecoh gila tengok bola . sampai tendang kerusi hahaha . selalunya ayah diam jee , ayah kata diam sebab jaga status haha .

so semua penyokong NS kasi penuh stadium shah alam ok haha hobin jang hobin :D

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!