Monday, October 10, 2011

waiting outside the line

alhamdulillah , pmr ! berjaya menepuhnya ~ walaupun ada lah sikit sikit masalah . allah sentiasa menguji umatnNya . aku dah usaha ,  study ,  read all these books , sekarang hanya perlu bertawakal so that everything will be fine .

macam tak percaya jee kan kejap jee dah pmr nanti kejapp je dah dapat result . aduh time aku tengah mengawal nafsu untuk tidak mengupdate sebarang entry mencurah curah idea . nak tulis tuu lah ini .

saat saat akhir before exam memang kenangan terindah betul . last week before exam aku memang lupe yang aku nak exam , aku melantak air sejuk tak ingat dunia . balik sekolah jee mesti nak minum ice . lepas tuu pegi makan ice cream pulak haa lagi lah , hari jumaat dah start sakit tekak . sabtu sihat ahad malam isnin dah makin teruk pulak . pagi isnin pegi sekolah macam biasa bila balik tuu dah memang tak larat sangat badan dah panas so makan ubat dan tido .

4 oktober ~ aduh pagi tuu aku dah risau . dengan aku yang tak berapa nak sihat ni . hari pertama rasa macam nak meraung jee dalam dewan tuuu . dah lah kertas bm 1 aduhh malas lah nak cakap . day by day sampai lah hari khamis subject science dengan sejarah . tak sanggup aku nak tengok result aku nanti .

then ada break 3 hari , waaa memang aku mcm dah freedom jee time tuu . siap boleh tengok tv pegi teman mama pegi wedding bejalan jee aku ni haha . jalan pun study mesti buat .

so tadi last day , math paper 1 ok memang aku kurang power sikit paper 1 . aku jee kata susah orang lain semua cakap senang . lucky paper 2 senang sukesuke :DD khb aduh memang mencabar lohh

aku dah buat pmr nii sebaik mungkin , kalau ada rezeki ada lah kan , kalau tak de mungkin bukan sekarang.next week datang sekolah dan mula belajar subject form 4 waaa hebat kan sekolah aku ? mantop ! haha

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!