Sunday, October 16, 2011

hello sunday

weeee hye hye assalamualaikum :))

currently baru lepas makan tengah hari , grrrrr kenyang perut haha . pagi tadi pergi jog dengan mama , ayah dan paan . aku nak lari tapi malas pulak so buat braise walk jee lah . tak lain dan tak bukan jog dekat kompleks . grrr bosan pulak aku jog kat sana , straight jee tak mencabar langsung . teringin nak main futsal dengan semua cousin ~

again hari ni aku tak buat pape pun , bangun tido dan makan makan . patutnya pergi KL ada kenduri then baru ingat nak pergi jalan jalan ke tapi tak jadii :(( maybe next time . aku betul batul bosan active fb pun macam hampeh jee ~ tolong lah bawak aku pergi MPH ke POPULAR ke .

benda yang aku harus beli kalau keluar shopping :

blouse hitam , putih , kelabu 
 new jeans white colour 
 shawl plus inner plus syria
 wedges hitam 
novel , interesting english story book 

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!