Saturday, October 22, 2011

hope

morning happy sunday :)

ok mood tak berapa nak happy actually , tapi tabah kan juga hati ini untuk ceria hehe . malam tadi around pukul 3 baru aku tidur . something just happen dan aku pun kira macam 'tak de selera' nak tido HAHA . apa punya masalah kau fani tido pun nak kena ada selera ?!

aku minta maaf , aku mengaku aku yang salah . aku yang terlampau melebihkan orang X sampai lupa orang Y .kau memang dah salah faham sebenarnya . aku bukan macam apa yang kau cakap . ok aku bagi kau masa untuk 'chill cool relax' otak kau yang serabut tuu hehe .

satu lagi aku dengan paan sedih sikit sebab tak jadi shopping :( mama ayah nak pergi wedding sape entah . sian paan sibuk nak beli birthday present dia . aku pun dah lama tak jalan jalan . sejak PMR habis ni bertambah bosan pulak , FB pun aku rasa nak deactive balik tapi alahai susah betul nak buat keputusan . nak keluar dengan sape pulak aku nak keluar

ohh yaa next week ada dua event best hehe excited ni . menghitung hari jee ni kahkah . malam selasa ni mak lang dan pak lang akan berangkat ke mekah untuk menunaikan haji . mak lang jangan lupa beli inai yee hehe mengidam pulak nak pakai inai :D

for all the things i've done and said  for all the hurt that i've caused you i hope you will forgive me baby cause that wasn't what i meant to do

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!