Monday, October 10, 2011

raya kembali

weeee aku terpaksa update pasal raya walaupun raya dah habis hehe . yela nak exam mana sempat nak update so sekarang dah freedom baru boleh update

walaupun pmr dah dekat tapi aku and the geng still nak pegi beraya hehe . tahun ni aku rasa aku banyak pegi raya rumah kawan kawan . tahun lepas sempat pegi open house rumah balqis jee .

kalau tak salah aku hari sabtu , tengah hari pegi raya rumah hidayah . wooo tersangat lah jauh rumah kau babe . sampai rumah dayah diorang semua perli aku . aku janji nak datang pukul 2 tapi haha hampeh nak dekat pukul 3 baru sampai kihkih . dekat rumah dayah tak dapat meng-gile sangat sebab ada kawan dia yang lain . so we all just duduk makan dengar orang borak borak hoho

petang tu pulak pegi rumah zaty . rumah zaty paling best happening ohhh . yang raya rumah zaty time tuu pun we all jee . patotnye tak jadi pegi rumah zaty sebab dia nak keluar tapi haiyoo zaty paksa jugak datang .sempat lah snap picture sikit .

budak dua orang ni memang tak de keje
aku  jee tak de dalam gambar :(


see borak tak ingat dunia haiyoo 

again aku tak de dalam gambar 


ehek beza ohh pingang aku dengan mun . jealous -.-   

dah penat main borak borak kat luar masuk rumah zaty balik . paling lah tak malu pegi masuk bilik zaty . habis satu bilik dia kene terjah . lepas tuu pegi gosip pasal k-pop aduhhaii zaty zaty

antara collection poster k-pop zaty . banyak lagi sebenarnya
dalam rumah tak pakai payung lah adik manis ~
pukul 7 baru balik hehe . aku memang kene balik awal sebab malam tu nak pegi rumah mak lang . btw sorry zaty we all buat hare sikit kat rumah kau hehe

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!