Monday, October 10, 2011

big smile for you

wooooo currently listening to salena gomez new hitz song i love you like a love song baby lalala ~ haha . yaa semestinya aku memang memonteng sekolah hari ni . kalau datang pun bukan belajar kan , esok baru datang pulang buku teks yang haha macam tak digunakan jee . then next week start belajar , waaa sukesuke boleh prepare untuk spm awal .

just want to wish thank you to mama and ayah :) 4 hari aku exam ni mama amik dan jemput hehe padahal rumah dengan sekolah sekangkang jee . aku tak mintak pun semua ni , mama yang nak hantar sebab mama kata mana lah tau nanti tegolek ke kang jatuh longkang ke pape haha . bagus mama ni berfikiran jauh . hari hari cakap jee nak makan apa nanti mama masak . hari tuu aku memang teringin pulak nak makan pasta so mama buat kan esok tuu pulak paan pulak nak nasi bukhari mama buat kan jugak . kebetulan minggu aku pmr tu paan pun exam jugak tapi die exam upkk .

first day exam pagi pagi tuu ayah call , ayah cakap dengan aku tapi aku diam jee haha . diam sebab mata dah betakung dengan air mata tunggu time jee nak mencurah . aku jadi speechless time ayah call tuu . i just want to say that i love him tapi tak tercakap . sempat cakap iloveyou kat mama jeee hehe

wan dengan atuk pun ada datang rumah hari tuu , dia datang nak hantar air yasin . sebab wan ada buat baca yassin kat surau kampung . atuk pulak siap kasi 'fulus' hehe atuk kata buat belanja exam haha . thank you atuk thank you wan .

tak lupe kakanda ku along ! thank you jugak sebab telah mengupdate-kan entry yang khas untuk adik dia yang comel lagi tembam ini haha *sila menyampah dengan aku . sorry aku just sempat baca lepas exam . untuk angah pun thank you jugak sebab telah memberi tazkirah ringkas kat aku malam before exam tuu haha .
i love you guys . million thanks to all of you .pmr ni ani dah buat yang terbaik tapi ani nak minta maaf kalau keputusan nya nanti akan mengecewakan semua orang .

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!