Saturday, February 4, 2012

kekasih hati baru

hokay mak jenah nak mula kan feeling feeling bunga bunga cinta...ohhh pleaseeee nyampah...tadi aku pegi sekolah , macam biasa lah kan kan menghias kelas lah apooo lagi haih...ok aku memang lambat....janji pukul 9 tapi akak datang pukul sipuloh huwahaha...eyh kau kena faham , aku busy...aku dah bangun awal ok pagi tadi , suppp saappp celup muka dalam sinki ok dah i dah mandi terus berambus pegi bukit kepayang...kau ada ?? lepas tuu beli breakfast kat stadium kedai nasi lomak aciikk glamour haahaha....woooo waiter kat kedai tuu encem encem lahhh , paaaaanggg terus ingat awan nano balik hahaha....kau tak faham ?? ok memang kau tak perlu faham

cikgu sampai , aku pulak kena teman cikgu pegi sana sini beli barang...hokay aku tak kesah , i kan memang kaki bejalan...pantang dengar orang start enjin kereta terus lari pecut tengok dan tanya "mama nak pegi mana ?? " dalam kereta pungg pangg begossip-ing dengan cikgu...hokay kau jangan jeles yeahh , aku akan masuk kelas swimming balik...memang dah reti swim tapi nak masuk jugak sebab nak kurus cepat huhuhu...eyh dulu aku darjah 6 body macam kerenga hokay...kau pecaye ?? yanggg adooo hahaha...lagi pun kelas cikgu malam , so tak lah rentung kan muka aku hehehe...

eyh aku tak cite lagi pasal kelas baru ni kan..AKAUN T____T aku tau akaun memang tak susah mana pun...tapi hari tuu cikgu ajar bab 2 sekali habis sapu satu bab aku jadi blur -,- terus ketuk ketuk kepala kat meja..maybe aku kena baca balik , faham botol botol , so i can get it...so far kelas aku lah paling ramai , 38 orang...ohhh mmm jay , ni memey tak aci deyh , kelas lain 18 orang lah 28 lah sampai kelas akaun 28...dah lah 38 lepas tuu menapak aku nak daki tangga setinggi alam tuu...the only one class on the top , wooo so scary nyaahhh mak jemah atuuuuttt tulung tulung

tak moo kecek manyak deyh 



muu nunton gambor jee deyh 



4 MELEWAR !


tapi aku lagi suka panggil 


4 MELAWAR ! 



ni sabtu bila entah , sebelum raya cina rasanya 

semua rushing nak balik , sempat cat putih jee 


yaaa suplaissss semua pung kan 

pagi tadi penat tau elik leongg datang itu kelas impat melawar kasi make over kelas 

haaaiiyaaa manyak pinat ohhh 

tonyohh sana sinun haiyooo memang kena claim 100 plus sama itu cikgu maaa

ni warna apa ? turquoise ?? betul ke ?? lantak lah haih -.-


haah yeh , ramai kalau jumpa aku dengan yusra "korang kembar yeh " 

sekali pandang lah macam kembar 

tapi yang fail tang aku lah kan 

aku mulut besooorrr tapi i pemalu awww 

yusra mulut kecik tomey tapi membebel perghhh raya 2013 pun tak habis 

opsss sorry yusra akak kau memang hover kan hhehe


ok mak jemah tak sanggup 

tuh dayah ghafar dah menjoling -.- terus lari nyorok bawah ketiak dayah hahha

kau tak boleh nampak aku dengan jelas tapi kau boleh nampak gigi aku dengan jelas dan sejelas jelasnya :D


tengah cat cat ada okestra...kau ado ?? hahah okestra lahhh sangat 


walaupun gambar buruk , muka mcam baru bangun tido feduli hape asal gambar aku ada 

balik jee habis crocs mak jemah yang warna cokolet dah jadi biru tapak dia

esok pagi kena tunjuk kat ayah , mintak katak baru sekor hehe



pola bear ni lagi sorang 

duapuloh gambar kau , duapuloh lah posing samaaaaaaaaa jee 

tulung lah berubah , sekarang zaman moden babe

dah lah yeh ?? dah panjang sangat ni

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!