Friday, February 17, 2012

sekolah ganti

eyh pinjam baju nak lap hingus hahaha.....eukssss aku ni dah duapuloh kali keluar masuk toilet....wah wah sedap kau fikir aku cerry berry kan...aku buang hingus je hokay , tak payah nak fikir bukan bukan -,- masa tusyen tadi pun sama duk sedut sedut hingus....sanggup ni tahan jeee hingus sebab tak nak kasi bunyi sedut hingus tu hahaha....dah dua minggu tusyen add math kau tasik jaya tu baru aku perasan kat situ pun ada tusyen akaun...lerrrr ini sudah cukup bagus kahkah....hokay bulan tiga boleh start tusyen akaun....aku memang kena tusyen sebab aku nak orang yang ajar aku tu duk depan aku ajar sampai aku faham...kau ingat kat sekolah dapat macam tu ???

kan dah janji nak cito pasal rombongan mak jemah hari tu....tak lah best mana pun hahhaa...yelaa kata rombongan percuma haruslah tak gempak kan....satu kelas join rombongan ni....eyh bukan rombongan lah , kita orang wakil sekolah untuk kelab usahawan...kan kelas aku je satu satu nyee kelas akaun form 4 tahun ni harus lah majoriti budak usahawan...hokay tak nak cerita manyak kang higus aku mencurah curah kang....cepat habis benda alah ni cepat aku lolap zzzzzzzzzzzzz


hokay say hello to my new mummy....awww mummy kau jemah haha...jeles tengok cikgu slim gilosss macam kerenga pingang...hokay cikgu boleh jadi rolemodel saya....kan hari tu aku kata nak masuk kelas swimming kan , hah aku nak masuk kelas cikgu ni lah...tusyen punye pasal sanggup tangguh proses mengurus kan badan -,-


umar dengan syarir memang selalu menyemak kalau girgirl nak amik gambor...haah yeh gemencih panas gilosss aku balik je terus sakit tekak sampai sekarang....


kau nampak kau nampak , tengah jalan ni sanggup stop nak amik gambor...semua dah tutup mata silau lah hape...eyh mak jemah tak , lantak lah silau ke hape walau ombak rimdu melandan ku sanggup  renanggi *hamboi hahaha....


aku malas lah nak bagi tau nama sekolah ni kang ado pulak terasa kihkih...aku pagi tu dah lah tak breakfast , konon niat dalam hati nak simpan perut sebab nak melantak habis habis kat sekolah ni kan...bila tengok kan alahaiiiii terus kenyang perut aku....first , aku tengok gerai dia macam kotor sikit...dengan kat lantai air lecak lecak lepas tu meja jual jual dia kemain besepahhhh...entah hape jenis makanan aku tak tau....yang banyak jual goreng goreng jee...kau tau tak aku lapor lapor lapor !! pusing pusing jumpe lah nasi tomato...hah amik sebungkus , makan senyap senyap...pedas kemain ayam masak merah kau bedesinggggg mulut aku tahan pedas hahaha...

girpren garang :DD

disebabkan dah lama aku tak buat mulut itik terencat ni so kita buat lah...hahaha macam hape jee nyampah hokay main mulut mulut muncung ni...macam cencorot kau tau....

girpren ayuuu tapi mulut potpet hahaha
apahal aku kalau senyum jeee mata mesti macam kecik jeee...bijik mata tu tak pernah nak nampak....cube kau tengok balqis sengih macam mana pun mata maintain besar hahaha...rindu girpren ayuuu , pegi lah kau duk kgv tu...duk diam kat sana jangan carik aku , tak payah derr call aku dah tanya itu ini....*mak jemah sentap hokay T_________T

dah dah lah yeh , aku macam malas pulak nak cerita lebey lebey....mood terganggu lah ni kihkih..nak tngok gambar boleh lah godeng godeng profile fb aku yeh....air cond ni apahal malam ni sejuk macam kat korea  ni hah ?? ceh macam selalu jee kan aku pegi korea kahkah ....

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!