Thursday, February 23, 2012

dialog

sebenarnya nak update malam tadi tapi malam tadi aku busy pulak....pukul 11 baru nak iron baju susun buku semua....dengan mata aku ni dah tekebil kebil mengantuk...tadi on fb , ada lah sorang junior aku ni , masyaALLAH perangai tak tau lah nak cakap macam mana...dekat fb buat status "result ujian aku kali ni semua meningkat yang C jadi B " alahaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sadisss aku tengok kau dik , macam tehegeh hegeh nak perhatian tau...tak pe akak paham , nanti balik umah mintak kasih sayang kat mak yeh kihkih....setakat ujian bulanan yang jawab 1 jam tiap paper tak payah lah dik oiii....agak agak lah nak kecoh satu fb yang kau pandai lah kononnya kan...orang yang dapat straight A tiap kali exam pun tak kepochi macam kau...haih budak budak T____________T

eyh , aku bukan  budak ke ?? 

aku kakak kan ??

kata form4 menengah atas :))


hahaha kan bebulus lah mata kau tengok aku kahkah....alaaaa bukan selalu pun tunjuk muka ngada ngada...last day untuk exam semalam , sempat lagi senggih senggih dengan camera jap....result add math kita dah dapat :)) kita dapat C for COOL GILEEE BEBEH hahaha

petang semalam aku stay sekolah  , duduk makan dengan syarir dengan dua lagi budak form3...lupe pulak nama budak betuah dua orang tu...

aku : eyh syaaa kau tengok budak form1 tu , hensem gilee kan ??? kau tau nama dia apa ?

syarir : kau sejak bila jadi macam balqis ni ??

aku : asal pulak ?? apa beza aku dengan aqis...

syarir : tak de lah , balqis feminin dari kau :))

aku : T__________T ohh mmm jayyy sentap sentap *tak cukup girgirl ke aku haha 

syarir : kau kan bila cakap macam jantan tau , memang tak feminin lah kau fani 

aku : (tanya budak form3) weyh kau tengok aku feminin ke tak ??

si kejam : ermm akak ni luaran hokay nampak lah feminin tapi tak berapa nak feminin , tapi bila cakap suara pelahan tapi besoooooooooorr macam jantan 

waaaaaaaaaaa sentap hatiku sentap hatiku ! tapi tak pe , this is me :) aku memang bukan jenis perempuan yang ayu gilosss cakap pelahan , kulit lembut putih melepak sehalus baj sutera lah konon nya kan...kalau aku marah , aku jeritttt jeee macam tarzan , aku tumbuk jeee kau sampai melalak i dont care meyh -,- ramai jee kata aku muka gangster hahaha , hokay hokay lakonan menjadi....

paper akaun semalam memang totally awesome meyh...dengan kunci kira kira aku tak sempat buat , dengan persamaan akaun aku tak seimbang...rasa nak meraung kat cikgu tu "teacher pleaseee pleaseee bagi lah masa tambahan lagi 1 jam " hahaha kelas kauuu nyahh nak sampai 1 jam masa tambahan...seriously aku tak terkejut kalau akaun aku fail :)) peaco no war yooo mama , jangan tekejut yeee maaa hahhaa...love you mama kahkah

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!