Saturday, February 4, 2012

resipi ketuk ketuk febuari

halooo selamat sejahtera kan yeee pung kan , salam sejahtera salam perpaduan salam lah semua nya hahahaha...ni cerita semalam tapi aku kan mak jenah , si akak bosy sikit malam tadi tak sempat lah nak mengupdate hehehe..

mama dengan ayah tak de samalam , so pukul 6.30 kita orang dah vrrommm vrooom start enjin kereta terus up up to the way jom makan tutti fruitti...hokay memey bagus pung TF kat senawang , jangan letak depan rumah aku yeh nanti kayooo family aku je beli...tak ke hover tu ??


ok kau boleh kata aku kerek sebab tunjuk tutti futti..ohh pleaseeee semua orang boleh beli hokay , small cup hari tu aku beli pun tak sampai sepuloh hingit...kan aku pernah kata , hari minggu jee aku sempat nak bergambor sana sini , weekdays tak sompat den dohhhh... mak jenah memey selalu busy deyh ^_^


fuhh kau tau , bepelu ketial aku tumis bawang lah itu ini...lepas tuu pung pang pung pang buat sup pulak...korek korek freezer cari ayam , ok yang tinggal dada ayam hokay no hal kita potong kecik kecik gaul gaul dengan tepun campak dalam kuali yeah goreng...kelas kau fani , ayam kfc pun kalah hahaha...nasi goreng dah siap eyh lupooo kata nak nasi pataya yeh , ok telur tetinggal...lari lari buka fridge capai telur satu lempar dalam kuali..ok dah nasi pataya kau




hokay boleh sandar kat kerusi sambil usap usap perut "eyh macam dah terbuncit pulak perut" huwahahaha


penat hokay aku masak gilo hape tak nak habis kan 

aku kan perut naga 

badan yang besar perlu makanan yang banyak untuk menanpung keberatan badan :)) peace no war



mak jenah nipuuu  !


nasi pataya orkid kopitiam kat giant tuh T____T


baru nak feeling feeling masterchep 


aku ni , setakat masak nasi goreng segera boleh lah hahaha 



ganbar kualiti rendah -.- 

kau tengok paan kecoh dengan lemon , nak main perah perah 

dol , kau ingat tu limau purut nak main perah perah

time makan tu aku amik ler gambor nasi goreng tuh kan 

paan dah membebel 

"eeee alang ni sikit sikit amik gambar , tak faham betul semua nak amik gambar "

"kau kena faham , aku blogger....gambar adalah sangat penting yee"

haah kan gambar memey penting , aku pun bosan baca blog yang 100% pung pang baca karangan dia , gambar satu haprak pun takdak

ok mama on the way from taiping 

perut ku sedang menanti kueh tiaw doli yang superb delicious nyumm nyumm :DD

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!