Sunday, February 19, 2012

study

assalamualaikum , tak jawab dosa jawab sayang awwww paaanggg.....duh tak tau kenapa dengan aku sejak tak sihat ni selera makan menjadi jadi....tiap kali lepas makan nasi terus capai muffin 2 3 ketul boleh ?? lepas tu bila dah sumbat habis semua mula lah membebel kata perut buncit lah itu ini....esok dah isnin alahaiii exam pulak -.- so far addmath math bi aku dah ready lah...yang lain lain mintak ampun mintak maap tak ada selera lagi nak baca huwahaha


ok boleh berhenti study kejap goyang goyang kaki sambil jilat jilat plastik cokolet zip....gilossss hover kau jemah....hari tu singgah petronas mama suruh beli susu , tapi susu habis so kita gantikan dengan membeli 3 peket zip...semalam aku dah balun 4 batang yang perisa oren , pagi tadi bukak fridge yang ada tinggal strawberybery ni jeee 3 ketul...alahaiiii haruslah paan yg balun habis satu peket yg perisa oren....

ni aku nak kasi tips , kau kalau makan cokolet makesure jemur cokolet tu tengah panas kasi cokolet dia menceceh cair hahaha perghhhh tu lah nama dia nikmat cokolet....kalau setakat makan yang baru keluar fridge stok macam batu bata bukan makan cokolet nama nye tuu yee...

apahal lah tak masuk masuk satu pun fakta sejarah ni -,- dapat pulak cikgu yang memang alahaiiiii sedih mak tengok hahaha...aku kalau study memang tak reti duduk diam , sambil study lah nak minum air , nak tekucir , nak termakan , nak tertidur , nak ter-mesej , nak ter-call , ter-online dan ter ter yang seterusnya....kecuali bila buat math memang aku duduk situ diam diam tak pandang lain dah hadap buku jeee....addmath dengan math memang tiptop ubat tahan mengantuk paling mujarab untuk aku....


ni pagi tadi tengah study ternampak pulak jiran depan rumah ber-picnic bawah poko kelapa huwahaha....opsss sorry akmal ter-busy body pulak....nampak pulak 3 batang pokok kelapa kat rumah akmal , alahaiii ni kalau dapat sebijik taruk ais bebanyak korek isi isi perghhhhhh menusuk dikalbu hokay....

eyh macam dah lama jee aku tak tunjuk gambar tuan punye badan kan 

nasib kau memang baik 

muka aku dah serebeh sejak demam ni 

asal exam jee demam , asal demam jee exam 

eyh pukul 4 dah 

ya allah tolong lah beri kan daku kerajinan untuk menelaah buku , amin amin :))

alhamdulillah BAHASA aku dah hokay , "menelaah" yeee 

assalamualaikum 

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!