Friday, February 17, 2012

short entry

hokay cepat cepat , aku kena update sikit jee sebab ni dah pukul 1.56 pukul 2 dah kena tidur....wajib hokay tidur tengah hari nanti meroyan aku memalam kang hahaha....malam kang aku nak sambung buat homework lepas tu study sikit...eyh sikit je ?? hahaha isnin exam study sikit yee dik...pagi tadi breakfast tobing dapat jugak telan roti telur cicah kari dapat pulak minum milo ais kan perghhhh uncit lah perut aku kang....dah seminggu suara maintain kejap ada kejap tak ada...selsema semakin menjadi jadi sekarang...penat hokay aku keluar masuk toilet -,-


budak ni terencat ke hape aku tak tau lah....pagi tadi aku kemas bilik dia datang...mula mula masuk bilik along naik tingkap terus cross dari bumbung pegi bilik aku...hahhaa boleh kau ado ?? lepas tu memekak meaawww meeeoowww ni mesti kes mintak simpati nak suruh orang layan dia manja manja dengan dia ngadooo kau nyahh....aku tau hachiko memang suka bakul....pantang nampak bakul terus lompat guling guling dalam tuu....hari tu aku susun baju dalam bakul dia datang terus guling guling dalam tu....tiba tiba saaaappppp awwww dia boleh cakar pipi aku ??? bakor lemak kau kang tau lah....


hah kan dia dah start buat perangai dah...menggeletiks dalam bakul tu...buat puak lentang pulak kau kan...lemak dah lah londeh hahaha


T_____________T

apa masalah kau aku tak tau lah 


hah kan aku sarung je kau dengan singlet ayah

terus senyap hahaha 

kau tak rasa aku sweet gila sebab pakai kan kau baju awwww 

dah dah cukup , tidur lebih wajib yee anak anak :))

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!