Friday, February 10, 2012

Sila bertenang

Haah ni memang tengah cuba bertenang ni... Kau tau aku balik tusyen tadi semangat ni on laptop nak update blog kan , sekali ............. Error ! Tak ke sakit hati tu...memang sedia maklum lah yee aku ni pakai laptop fujitsu yang entah tahun berapa punye...malas nak request baru sebab memang dah pasang azam eyhhh cewah azam nak beli baru bila fujitsu ni rosak je...hah hamek kan dah rosak betul betul....petang tadi aku on hokay jeee ke aku yang salah shut down...nasib lah ada ipad kot tak de mahu tak meraung aku memalam ni...angah balik esok tak dapat pinjam laptop dia -.- along pulak alahaaiiiii garang gilosss semput mak jemah hokay...

Hokay esok sabtu sekolah ganti yang pertama untuk 2012...tapi huuuweeeee mak jemah ada rombongan cikkiah so tak payah sekolah...esok lah akak cito lebey lebey yeh...entah dapat ke tak aku nak upload gambar ni T___________T

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!