Monday, November 21, 2011

Ucapan Penghargaan

jyeaahhhh haiiiiiiiiiii geng geng best sekolah aku *lambai lambai tangan . okkk masih sempat untuk aku ucapkan happy school holidays guys ! jadi mari lah kita manfaat kan cuti sekolah ini dengan perkara yang berfaedah yee kawan kawan , tak lupa jugak duit RM100 yang diterima oleh setiap pelajar sekolah dia malaysia ini manfaatkan lah duit tu yee . agak agak rasa macam 100 tu sikit sangat bagi jee duit tu kat aku kita share ok hehehe . 

secondly , nak ucapakan tahniah kepada pasukan harimau muda yang menang semalam . wahhh glamour hang paa semua naa paper hari ni cita pasal hang semua jee la haih *psss aku cakap loghat mana ni ?? kepada penyokong garuda weee sorry to say lah embak embak semua yaa , tak ada rezeki nak buat macam mana kan . apa yang dapat dilihat jelas terpancar riak kecewa pada muka bibik aku pagi ni selepas mengetahui Indonesia kalah -.- bibik chill jee ok lepas habis kontrak dengan kita orang bibik balik indon jadi coach untuk bola sepak pulak ok aku berani jamin menang . ok give me five sikit bik ! yeeaaa

semalam aku puasa hehehe alahai baiknya nak puasa bagai . lol aku puasa ganti lahh , lelaki best lah puasa full jee tak payah nak ganti kan . tapi belambak je lelaki yang tak puasa ish ish sungguh memalukan -.-

sejak mama balik ipoh aku semakin rajin pulak . selalunya kalau mama ada aku suka lepak tidur dalam bilik agak agak dah lapar baru turun makan . turun jee waahhh macam macam ada . sekarang ni aku turun jeee waaahhhh tudung saji je yang ada -.- hampeh betul

nak suruh bibik aku masak heeeeeeee sorry to say lah bik was was aku nak makan . hari ni aku punya mood rajin tu melambung lambung macam mail lambung pulak dah kahkah . so menu tengah hari ni ayam kicap , sambal sardin dan sayur hehe . ala ok lerr tuu kan asal aku boleh masak walaupun simple simple jee .

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!