Friday, November 11, 2011

segera dan enak !

aku bukan nak jadi juru jual atau model sampinggan jenama makanan segera tapi hanya nak tolong meng-up kan hasil jualan produk ni hehe

aku pasti dan sangat sangat pasti dekat rumah korang mesti ada maggie , kira macam maggie makanan wajib kalau emergency mak ayah tak ada tambah pulak bibik lari atau balik indon cuti . tapi kat rumah aku lain , maggie merupakan makanan yang dikira terlarang lah juga . ikut mood mama lah kalau dia kasi balun lah beli berapa peket kau nak kalau tak jangan harap lah dapat makan . aku pun tak minat maggie sangat . kat rumah aku ada roti canai segera


mama selalu beli jenama ni , paratha means roti kosong macam kat kedai tu . ada banyak jenis such as , whole meal , garlic with chilies and chapati . banyak lagi tapi yang aku pernah makan 4 jenis ni jee . cara masak yang sangat ringkas dan tidak memerlukan masa yang sangat lama . panas kan kuali dah terus letak roti so boleh lah korang berangan macam tengah tebar roti canai yang macam mamak selalu buat tuu . paling penting tak payah masak pakai minyak pun .

ni lah menu breakfast aku kalau agak agak mengidam mengedik nak makan roti canai . cicah pulak dengan serunding perghhh yummy sluuuurrrpppp :DD AMARAN kepada anda anda yang sedang proses diet sila elakkan mengambil roti canai kerana roti canai mengandunggi kalori yang banyak daripada nasi - sumber dari along yang tomeyyyy hehe

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!