Friday, November 11, 2011

Gadis YouTube

jyeahh assalamualaikum :)) 

disebabkan aku rasa malam ni agak bosan dan idea pulak mencurah curah so ada baiknya aku lontarkan idea ni sebelum semuanya hilang ohhhh nooo ok dah dah jangan nak drama sangat lah -.-

jangan salah sangka yee aku bukan nak jadi macam Najwa Latif atau Greyson Chance yang telah digelar artis youtube . no no i bukan nak jadi macam mereka . fyi suara aku pun kalau nyanyi haih susah nak cakap , nak kata sedap ramai kawan kawan aku yang menidakkan kebenaran tu . aku pun tak ada niat nak buat cover atau nak masuk pertandingan vokal bukan sekadar rupa . tapi hehe ada tapi pulak ,  korang jangan pandang aku sebelah mata ok , untuk pengetahuaan kalian semua aku ni dah ada kontrak seumur hidup dengan toilet rumah aku . tak kira pagi siang atau malam aku mesti menghibur kan sabun shampoo berus gigi yang selalu request aku nyanyi lagu 'i love you like a love song baby' hahaha *lawak paling bodoh di alam semester

lagi satu aku dah deactive fb , booooooo ntah yang keberapa kali aku deactive fb . tapi kali ni aku rasa memang serious lah . since ada mulut mulut yang dah bergossip dengan aku mengatakan fb akan dihapuskan pada tahun hadapan but im not so sure how truth it is . aku rasa fb tersangat lah bosan dan aku tak paham kenapa ramai kawan kawan aku sanggup tak tidur hanya kerana fb . sejak aku active fb setelah 6 bulan aku deactive kawan kawan aku macam dah hilang semua macam tak kenal aku dah sedih lahh iter cengini -.- ok think positive maybe diorang tak perasan aku dah active . kalau aku online fb aku hanya chat dengan orang yang sama , notification aku pun 1 ke 2 je dan kadang kadang tu tak ada langsung . friend request lagi lahh 2 3 orang jee ntah siapa pun aku tak kenal . kalau dah bosan sangat aku tengok news feed then tengok profile sendiri , ulang ulang lah home ---> profile back to home then back to profile sampai nak meletup lappy ni aku buat .

tapi sekarang aku dah ada aktiviti baru selain blog , aku sibuk melayan video lawak matlutfi dan maria elena . sumpah kelakar gila hahaha . mungkin korang dah tau kot hanya aku yang agak very the ketinggalan . sampai aku sekarang ni hari hari duk ulang ulang video diorang berdua . aku pun dah download game sebanyak yang mungkin kat ipad so boleh main EVERYWHERE ! EVERY HOUR ! EVERY MINUTE ! EVERY SECOND !


No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!