Sunday, November 20, 2011

majlis gilang gemilang terbilang dan berbilang

hello guys :)) assalamualaikum . hari tuu mama ajak pergi ikut mama hi tea dengan kawan kawan sekolah mama . aku dipaksa untuk ikut sebab nak kena ambil gambar . around pukul 3 macam tu baru kita orang sampai , sebenarnya majlis ni untuk meraikan perpisahan kawan mama cikgu rohana .

sampai terus makan , sorry to say lah food for hi tea tak berapa nak menarik sangat lahh . aku pun hanya melantak roti telur jee sebab tu je yang menggugat nafsu makan aku , macam tuu baik makan kan rumah jekk hehe . tapi alhamdulillah kenyang jugak kan

aku berani jamin weyh kalau korang duduk dengar apa yang geng geng mama ni borak kau pun mesti ketawa . kelakar gilaa very the happy geng betul lah .



ni lahh permaisuri lawaknya hehehe ayah panggil cikgu ni cikgu towel sebab dia jual towel , serious bebeh ni cikgu sains paling kelakar aku jumpa


hensem pulak paan dalam gambar ni haih mesti kembang semangkuk dia kalau dia tau aku puji dia nii . freedom gila cuti ni paan tak ada sebab ikut balik kampung hahaha aku lah ratu astro dan tv lepas ni weeeeee sukasuka :DD




ni lah antara cikgu yang up sikit pasal gadget , kau tengok tuu sempat lagi layan pesbuk . amik gambar then terus upload , aku pun tak pernah baut cenggitu well aku kan jakun mana layan semua ni ceehh
ni cikgu kauselor dulu dan aku pernah lah kena panggil kasi kaunselling sikit hahaha sikit jee ogeh

sesi borak pertama :)



tengok tuu dah ready nak balik pun then boleh pulak chill stay tuned kejap sambung sesi borak kedua 



ok this is what we call "i will be with you no matter what sayang" cikgu ni pencen awal sebab nak jaga husband dia yang sakit . 

kami geng bas sekolah weeeee peace yoo


tengok sendiri lah , mama aku pun kaki borak rupenya yeee . dah nak balik pun depan lift ni sempat buat sesi borak yang ketiga 

heeee ada pulok gambar budak saiz XXL ni kihkih , tutup muka malu malu hahaha plastik jee kau fani .

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!