Sunday, November 27, 2011

KEKEJAMAN TERHADAP UMAT ISLAM

jyeeaahh assalamualaikum :))

aku pikir dua kali jugak nak buat entry ni . takut jugak karang blog aku dicop sebagai blog politik ajaran sesat hahahaha memandai jee aku ni .aku tak pasti fakta yang aku dapat ni betul ke tidak , kalau salah err korang salah kan web tuu lah sebab aku baca dan sampaikan jee

Guantanamo Bay . guantanamo merupakan pangkalan tentera laut Amerika Syarikat . aku pun baru petang tadi tau pasal tempat ni . sape sape yang ada astro boleh cari Australia Network . tempat ni menahan dan menyeksa umat islam yang bersalah eyh betul ke yang bersalah ? apa yang aku tengok tadi umat islam yang tak bersalah pun turut diseksa . bagi aku tak salah hukum yang salah tapi ikut kesalahan yang pesalah tu buat lah . dalam penjara dia letak banduan bersama seekor anjing so terpulanglah kat anjing tuu nak tengok jee atau nak kasi hapus banduan tuu . banyak lagi tapi aku tak tau macam mana nak cerita . mungkin korang patut baca ni :Guantanamo 

apa pun moga umat islam didunia ini akan sentiasa dilindunggi walau di mana jua kita berada , amin :))

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!