Thursday, November 10, 2011

shopping !

assalamualaikum :) tak jawab dosa , kalau jawab sayang *tiru ayat maria elena hehe

akhirnya tercapai juga hajat , impian lagi cita cita yang sangat menggunung adik aku paan . kan dari puasa hari tu dia sibuk nak pergi Toy R Us nak beli Nerf . aku pun tak paham apa yang best sampai dia nak buat collection . bermula dengan hanya pistol yang kecil sampai sekarang dah pakai machine gun .

kali ni memang shopping sakan lah , satu alamanda tu we all tawaf . nasib baik tak besar macam midvalley . i just bought a blouse from PDI . punya lah banyak kedai satu je jumpa -.- ok boleh suggest tak kedai yang ada jual blouse putih yang simple but nice ???

semua orang dapat jam baru sebagai hadiah hari jadi , hanya aku je tak dapat hehe ok tak tersentap pun . jam tak kesah sangat sebab aku pun baru beli jam awal tahun dulu dan masih boleh digunakan . kita kan kan nak request hadiah lain masa birthday kita tahun depan yeeeaaa dah nak dekat 2 bulan lagi ehek suka suka :D

 fuuulamakkk ayah posing macam model babe ! tau lah body dah kecik kan boleh lah posing sexy hehe:DD
 ok aku tau aku lagi besar dari mama , mama makan jamu aku makan jambu mana aci -.-
penyelamat kami sepanjang perjalan pulang ke seremban

 ada macam errr macam siapa ? agak agak boleh masuk askar wataniah tak ? lepas ni boleh isi borang masuk askar kat ayah
 mari lah kita sama sama menuju ke menara gading , ayuh rakan rakan !
walaupun aku besar sikit tapi aku tetap adik ok , jangan nak kata aku akak angah adik ! aaarrrghhh sangat benci bila orang mempertikaikan bahawa umur aku baru 15 lah !


grrrr asal bilik aku panas semacam jee ni , bukak kipas 5 pun panas juga . ingat nak pecah tingkap buat balcony waaahhh boleh main jerit jerit dengan akmal lepas ni haha .

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!